Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. augusztus 30., csütörtök

15.427 - Buri Katalin: Énekesnő vagyok és szeretném ha hozzá értő felvigyelne a tehetségemre! Az életem a zene és a fiaim!!

Buri Katalin

 

Katalin bemutatkozása

Énekesnő vagyok és szeretném ha hozzá értő felvigyelne a tehetségemre! Az életem a zene és a fiaim!!

„Képzeld el amint kitárul szíved és akkorára nyílik mint még soha, és azt érzed, hogy szívem minden energiája feléd irányul, erőteljesen, ritmikusan, olyan biztos hajthatatlansággal mint a dagály sós víztömege az óceánban.” "Olyan ez pontosan, mintha egy vasveretes fadobozba lenne elzárva előlem az, amit legjobban szeretnék érezni, és aztán egyszer csak találkoznék valakivel, akinek van a dobozhoz egy fényes aranyszínű kulcsa. És ez az intarziás kulcs, ez a hihetetlenül csodálatos kézimunka egyszer csak elkezd egyre mélyebbre csúszni a zárba és én csak bámulom, hogy egyáltalán megáll-e ez valaha, amikor aztán végre kattan a zár, szinte megremeg, megnyílik a doboz és megjelenik az, amire már olyan, de olyan régóta várok, amit olyan régóta kívánok... és... teljesen eláraszt a csodálat."

Alapadatok

Születésnap

1985. június 20.

Elérhetőségek

E-mail cím

·         katalin.buri@facebook.com