Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. február 12., kedd

16.439 - Kutasi József Antal > Almási Tibor: Megdöbbenéssel értesültem, az internetet kutatva és éppen valakinek ajánlva, Oravecz Mihály halálhíréröl.

Feladó: <horex>
Dátum: 2013. február 12. 11:53
Tárgy: Oravecz Mihály 


Tisztelt Kutasi József úr!
 
Megdöbbenéssel értesültem, az internetet kutatva és éppen valakinek ajánlva, Oravecz Mihály halálhíréról.
1993-óta volt nagyon kedves ismerősöm, de az utóbbi időben, magam betegsége miatt is, lazult a kapcsolatunk.
Olyan rég lett volna, amikor még gyógyteát főzött nekem, amikor még a gyógyító kristályt ajánlotta nekem?
Mintha most lettem volna nála a Rottenbiller u-ban, vagy éppen a Hűvösvölgyi úton
 
Ha el tudja érni a lányait, kérem tolmácsolja utólag részvét nyilvánításomat
 
köszönettel
Almási Tibor
/a villanyszerelő/