Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. január 25., vasárnap

1.725 - Koncz Lajos gárdista: A hétvégi megmozdulást illeti a gárdista társaim ott lesznek, de én sajnos erről lemaradok, nem szívesen!!

Von: Koncz Lajos
Gesendet: vasárnap, 2009. január 25. 10:32
An: Kutasi József
Betreff: Nemzettestvér!

 

 

Tisztelt Kutasi József úr!

Bevallom az első e-mailjei után egyik ismerősömre gondoltam azért is tegeztem le amiért elnézését kell kérjem. Ami a leveleit illeti csak köszönhetem jó tudni hogy egy Nemzettestvérrel többen vagyunk.
A hétvégi megmozdulást illeti a gárdista társaim ott lesznek, de én sajnos erről lemaradok, nem szívesen!!
                              

Tisztelettel Koncz Lajos gárdista.

Szebb jövőt!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------