Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 6., szerda

2.447 - Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A : AHOGY AZT ÉN LÁTTAM ! AMIN ÉN VÉGIGMENTEM ! ÉS AHOGY ARRA ÉN VISSZAEMLÉKSZEM !



AHOGY AZT ÉN LÁTTAM ! AMIN ÉN VÉGIGMENTEM ! ÉS AHOGY ARRA ÉN VISSZAEMLÉKSZEM !

Az 1956-os Magyar Szabadságharcban való fegyveres résztvételem alatt!

1/-kép. Kolozsy Sándor. menekült Helmond, Hollandiában, 1958-nyarán.

2/-kep. Kolozsy Sandor. 18-eves fiatal fegyveressen a győri Vagongyári teherautón

PEST felé Esztergomnál.

3/-kép Pesten az elfogott Orosz tanknak a tetején.

Kolozsy Sándor bekarikázott képe a Helmond futbal csapataban,

Hollandia, 1958.

Kolozsy Sándor. fegyveressen az ESZTERGOMNÁL leigazoltatott győri VAGONGYÁRI teherautón PEST fele élelmiszer szállitásnál. A teherautó végén bekarikázott és kinagyitott képen látható géppisztollyal a kezemben!

Ezt a felvételt a következő angolul irt könyvben a 90-oldalon találtam meg a 80-as évek körül.

Pryce-Jones, D (1969) " THE HUNGARIAN REVOLUTION " Ernest Benn Limited, London.

Original Source : Radio Times Hulton Picture Library.

v.Bányay László. elnök úr szerkesztésében " EMLEKKÖNYV " A Szabadságharc 45. évfordulójára.

A FÜGGETLEN MAGYAR SZABADSÁGHARCOS SZÖVETSÉG KIADÁSA. 163.oldalán is leközölt kép megtalalható.

Sydney, Ausztralia 2001.okt.23-ra.

Itt ugyancsak Kolozsy Sándor, 18-éves Szabadságharcos fiatal látható az elfogott Orosz tank tetején Pesten.

Ezt a képet két különböző könyvben találtam meg. Ezt a következő könyv 51.oldalán.

Hintz, M (1988) Enchantment Of The World :" HUNGARY " Childrens Press, Chicago.

Original source : AP/Wide World Photos Inc.

" A Place in the Sun" Bodolia Zoltán, és Csapó Endre.1981.

És a Magyar Szabadságharcunk 50-éves megemlékezésére második kiadás 1956-2006.

Sydney-Ausztrália.

A teherautó ajtónál, átnéző, és a jobb oldalon kinagyitott bekarikázott 18-éves fiatal Kolozsy Sándor.A győri vagongyári teherautókon pesten, a Margit Hid pesti oldalán, a tővénél, majd Tisza Kálmán Tér, Üllői út sarkán, majd a VIII-kerület közelében, és végűlis a Kossuth térnél, harcolt a többi fiatal szabadságharcossal a Kommunisták és az Oroszok ellen!

Kép.1. Kolozsy Sándor. 1957-év elején, Helmond Hollandiában.

Kép. 2. Falvay József, Kolozsy Sándor, Kránitcz József, fiatal Szabadságharcos menekültek a Helmondi utcán

Vasárnap délelőtti órákban templomba menés előtt.

Kép. 3. 19-éveben lévő fiatal Szabadságharcos Kolozsy Sándor, gondolatban de már az idegenben visszatér a hónapokkal előtti Győri-Mosonmagyaróvári-Budapesti borzalmas eseményekre.

Ezeket a képeket a Sydneyi Egyetem, és a Blacktowni Rendőrség szakértők javaslatára egyeztetés jeléül tettem fel ide azoknak az egyéneknek, akik az elöző képeken megakarják kapni a hasonlatósságokat.

-------------------------------------------------------------------