Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. április 12., vasárnap

2.281 - Április 14-én 12-21 óra között a Kossuth térbe torkolló összes utcára és térre demonstrációkat jelentettek be civil szervezetek.

Von: Ignácz Antal

Gesendet: Sonntag, 12. April 2009 08:15
An: Kutasi József

Betreff: Nem csak duma lesz

IGM ADORJÁN András:  „Jól értem én, hogy április 14. -én nem csak duma lesz a Parlamentnél ? Végre !“

Április 14-én 12-21 óra között a Kossuth térbe torkolló összes utcára és térre demonstrációkat jelentettek be civil szervezetek. Az Olimpiai parkba a MAREVOSZ, a Falk Miksa utcába a Magyar Nádori Szövetség, az Alkotmány utcába a CÖF és az MNB2006., a Vértanúk terére Gonda László, az Akadémia utcába a Rendszerváltó Fórum. Mindenkit várunk a demonstrációra, ahol megfelelő létszám esetén alkalmazzuk a népfenség elvét egy olyan ál- országgyűléssel szemben, amely illegitím, és nem a választók, az ország érdekeit képviseli.
MOST MINDENKIRE SZÜKSÉG VAN! REFOR

-------------------------------------------------------------------------------------------