Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 2., szombat

2.444 - Tímár Imre: Húsz évvel a gengszterváltás után egy volt kommunista csürhe tobzódik az országban.

Von: Imre Timar
Gesendet: szombat, 2009. május 2. 16:51
An: Kutasi József
Betreff: 2.441 - Jager Lajos: Két éve döntöttem úgy, hogy ebből a bandából, amelyik a Hazámat rombolja, elég volt!

 

Hátrább az agarakkal Jager Úr!

 

Miféle paragrafus határozza meg, hogy egy külföldön élő magyar, vagy akár egy csunguz ne kritizálja a magyarországi állapotokat?! A média mindenütt véleményt alkot a külpolitikai helyzetről. Lapok, televíziós adások mondanak véleményt egy ország gazdasági és politikai helyzetéről. Teszik hivatalból, mert van külpolitikai csatorna és rovat. És hozzá kell tennem, hogy egy külföldi, ha nem elfogult, nagyon gyakran jobban látja a hibákat. Tehát az Ön kijelentése, hogy egy külföldi ne kritizáljon, teljesen hibás felfogás. Mit gondol maga, hogy hol élünk?

 

Huszonöt éve élek külföldön, de gyakran járok haza. Épp otthon voltam, amikor a balga nép jelentős része rászavazott az erkölcsi toprongy Horn Gyulára. Az 1960-as erőszakos téeszesítés égisze alatt beleverték a tsz-be a parasztokat Horn pufajkásai. 2004-ben meg rászavaztak. Ahol csak beszélni tudtam a néppel, kikeltem ellenük, hogy miért süllyedtek idáig. Lesütött szemmel elsündörögtek. Az otthoni pártvezetők, meg sunyítottak.

 

Miféle lelkület ez? Húsz évvel a gengszterváltás után egy volt kommunista csürhe tobzódik az országban. Európa utolsó alja népe lett a magyar! Miért nem merik az illetékes ellenzékiek a nép képébe vágni az igazságot? Én nem tudom megállni, ha Magyarországon vagyok, és alkalmakkor odavágom. Egy külföldi lap nem régen elemezte a magyarországi helyzetet és végül megjegyezte, hogy nagyon gyenge az értelmiség. A népnek nincs vezére, még alsóbb szinteken sem. Az írás pedig azt mondja, hogy pásztor nélkül szétszéled a nyáj. Idézem megint Prohászkát: "A magyarban nincs mélysége a szellemnek." Azaz felületes és a külső festék meg  a máz érdekli. Ha ez így volt a húszas években, akkor ma még inkább így van.

 

Többektől hallottam otthon, hogy ezzel a néppel nem lehet semmit kezdeni. Lehet, hogy így van, de az is lehet, hogy ez csak egy kényelmes menekvés a felelősség alól. Golda Mayer mondta egyszer: "Izrael nem egy vonallal behatárolt terület a térképen. Izrael ott van mindenütt, ahol zsidók élnek." Mikor ezt először olvastam, majdnem felrobbantam mérgemben, de rájöttem, hogy a saját nacionalista érdekeik szerint igaza volt. A zsidó nem zárja ki a brazíliai őserdő egyik falujában a zsidó kocsmárost, mer tudja, hogy esetleg még hasznát veheti. A magyar kiközösít.

 

Nem volt e nemzeti szégyen az erdélyiek kettős állampolgárságának leadott szavazatok eredménye? Az a nép pedig, amely meghasonlik önmagával, az elpusztul -,olvashatjuk az írásban.

 

Hát a magyarság igencsak meghasonlott mára. > Tímár Imre

-------------------------------------------------------------------------------------------------------