Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. december 18., péntek

4.120 - Malomfalvi Szász Ágnes: Én azt hittem, hogy Önt érdekli ez a Klímabotrány !!...Tévedtem és bocsánatot kérek..

Von: Agnes Violetta Szasz
Gesendet: vasárnap, 2009. december 13. 18:52
An: Válasz Sipos Richárd úrnak
Cc: Kutasi József; LORANT Szasz
Betreff: Re: KLIMATALÀLKOZÒ !!!!+ egy tipikus magyar válasz...

 

Válasz Sipos Richárd úrnak!

 

Tisztelt Uram !!

 

Én azt hittem, hogy Önt érdekli ez a Klímabotrány !!...Tévedtem és bocsánatot kérek..

Ami a klímaügyeket illeti én már 1981-ben is az utcán álltam, mint svéd parlamenti képviselő !!! és beszéltem, dolgoztam  az atomreaktorok építése ellen..63 éves vagyok..nem egy kislány, aki nem tud semmit...

 

Jelenleg is  kintről félig lefagyva, beszélünk és próbáljuk AKTIVAN mozgósítani az EU tagállamokat..a 7.2 milliárdos megszavazott "támogatást " illetően, mely majd megy a politikusok zsebeibe és gyáraiba..

 

Eddig még nem láttam kint fagyoskodni egyik magyar EP képviselőt sem, sőt nem olvastam sehol, hogy dr Morvai Krisztina TILTAKOZOTT volna azért, hogy milyen embertelenül verik az EU-tag  Dániában az embereket...

 

Elnézését kérve...nem küldök semmit Önnek és azt is megmondom, hogy emiatt a magyar érzéketlenség miatt Önök se számítsanak ránk az EU-ben levő tagországok állampolgáraira..ha valami problémájuk lesz...

 

Maradok tisztelettel

Malomfalvi Szász Ágnes 

 

--------------------------------
Från: Sipos Richárd
Ämne: Re: KLIMATALÀLKOZÒ !!!!
Till: "Agnes Violetta Szasz"
Datum: söndag 13 december 2009 19.28

 

Kérem ne küldjön nekem levelet ezentúl. Nem vagyok kíváncsi a hőzöngésére Morvaival és Vonával kapcsolatban. A Jobbik igenis foglalkozik a klímaváltozással, az EU-kabinet vezetője már fél évtizede megírta a Háborúk a vízért c. kötetét, a Jobbiknak ezen a szakterületen is van programja. Előbb utána kellene nézni a dolgoknak, azután hőzöngeni. Ja és nem a számítógép elől, és nem főleg nem külföldről

---------------------------

Címzett: LORANT Szasz

Elküldve: 2009. december 13. 14:58

Tárgy : KLIMATALÀLKOZÒ

 

KLIMATALÀLKOZÓ

Kedves Barátaim ..

A tüntetők találkozása a betonokkal és a golyókkal, meg az embertelenséggel, hogy a politikusok tudjanak fürdőzni a kicsikart 7.2 milliárd svéd  avagy ki tudja milyen valutájukban... 

Míg Obama Joker-Face- újabb áldozatokat küld a különböző harcterekre, ahol szintén csak rombolnak.. Az sem javítja a KLIMÀT !

Ezeknek van képük az iráni rendőrséget kritizálni ?? meg terroristázni...Irán megoldja a belső bajait, de minket már külső hatalmak nyomnak el és irtanak....

Ami ma Dániában megy az egy botrány....Teljesen ártatlan tüntetőket tartóztattak le és kényszerítenek ülni a fagyos hideg aszfalton órákon át, csak azért mert tüntetni mernek a 7,2 milliárdos segély ellen  a politikusok felé, hogy azok, idézőjelben téve akadályozzák meg a Klímaváltozást.. Ebben ma már itt Skandináviában SENKI sem hisz. Ennyi pénzt lehetne másra is fordítani...pl erre... Az afrikai Kilimandjáro glacirje teljesen le van olvadva és nincs vize az afrikaiaknak.. Lassan az emberiség nem az olajért fog háborúzni, hanem a vízért !!

Ez viszont a lelketlen és kiszipolyozó tőkések romboló munkájának az eredménye.. A két legnagyobb és legveszélyesebb Környezetszennyező Amerika és Kína. Mit szól ehhez a nagyszájú, folyton levelekben hőzöngő, hőbörgi EP képviselő dr Morvai Krisztina ??+és a még nagyobb szájú Zazrivecz -Vona.. Azt hiszik, hogy ez nem éri el őket talán ???

A magyarok megint égnek mint a Reichstag a gyávaságukkal, meg a közönyükkel.. Tessék felébredni a veszély GLOBÀLIS és minden embert fenyeget, még a zsidókat is....

Itt már nem vallásháborúval állunk szemben, hanem a könyörtelen TERMÈSZETTEL

Malomfalvi Szász Ágnes