Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. január 5., csütörtök

11.536 - Lendvay Kati: Hálás szívvel köszönöm szépen Újévi jókívánságaitokat, és a köszönetet kifejező leveleiteket!

From: Katalin Feketéné Lendvai
Subject: Re:
To: jozsef@kutasi.eu

Kedves Levelezőtársak!

Hálás szívvel köszönöm szépen Újévi jókívánságaitokat, és a köszönetet kifejező leveleiteket!  
Nagyon sok olyan meleg hangvételű levelet kaptam, mely lelkemet mélységes örömmel járta át. 
Bocsássatok meg, hogy nem tudok mindenkinek külön-külön válaszolni rá.
Köszönöm, hogy gondoltatok rám és kifejeztétek érzéseiteket, el sem hiszitek mindez milyen sokat jelentett a számomra! 
Szívből kívánom Mindanyiótoknak, hogy a 2012-es év hozza meg számotokra a lélek békésséget, szívetekben hőn vágyott álmaitok beteljesülését. 
Minden szépet és jót kívánok, amit az ember szeretettel kívánhat az úton vele együtt haladó Testvéreinek! 

Hálás szívvel gondolok Rátok, és kívánok Istentől megáldott, nagyon boldog és eredményekben gazdag Új Esztendőt az alábbi tanmesémmel.
Sok- sok szeretettel: Lendvay Kati

www.youtube.com/watch 

Felajánlás...

Élt a város szélén egy szegény ember. Pénze kevés volt, de szíve annál nagyobb. Ennek a szegény embernek hétféle betegsége vót.
Naphosszat imádkozott, Urához fordult kegyelemért.
Urához fordult a mindennapi betevő falatért, mindazért a kegyelemért, ami számára megadatott.
Telt múlt az idő, hónapok, évek teltek el, az orvosok nem értették,- mi történt, hogy az öreg még mindig él (már rég eltemették vóna).

Az öreg pedig békében, biztonságban élt.
Mindennapi felajánlásával életét Ura kezébe helyezte, szívében nem vót helye félelemnek.
Békében, beletörődve a sorsába, amit az Úr reá szabott tengette életét.
Egyszer aztán gondolt egyet, hogy megvizsgáltassa magát…
Hisz évek, hosszú évek teltek el, és ő nem rosszabbul, hanem bíz’á sokkal jobban élt.
Elment a tudókhoz, a városi orvosokhoz. Akik mindent alaposan megvizsgáltak, átvizsgáltak, de sehol semmi bajt nem találtak.
Rácsodálkoztak, - Tán félreértés történt?
Rossz diagnózist adtak?
Behívatták az öreget.
- Bátyám, itt valami csoda történt bíz’á. 
- Nem találtunk semmiféle ördöngösséget magában.
- Oszt mit csinált kigyelmed?
Az öregnek elhomályosodott a tekintette,- legszívesebben térdre vetette vóna magát, (de ez mégse való gondolta),- így zavarában gyűrött, jól kiszolgált fejfedőjét szorongatta.
- Semmi különöset nem csináltam Urak, csak szívemből imádkoztam.
Nap mint nap imádkoztam, életemet az Úrnak felajánlottam. 
Hisz nélküle az én életem egy fabatkát sem ér.
Oszt meg,- mondta, az Úr jobban tudja mi az ember dóga.
Jobban tudja, hol van rá szükség…
Én szívemből hirdetem az Ő dicsőségét, azzal kelek azzal fekszem le. 
Ő az én útmutatóm az irányadóm. Nélküle semmire nem mennék bíz’ én.
Az orvosok összenéztek…
Csuda ember maga,- mondták,- különös furfanggal bír.
Az öreg rájuk csodálkozott.
- Furfang? Hogy mondhatnak ilyet tudó urak?
Az én életem benne van Isten kezében, nincs ebben semmi ördöngösség.
Tiszta szándék és akarat vezérel engem.
Megadom ami a Királyé, ami a Vezéré, a MINDENHATÓÉ.
Mindennap megköszönöm, hogy adott számomra itt a Földön még egy napot, és azt teljességben, méltósággal tölthetem el, hisz nélküle semmivé lennék.
Az orvosok tágra nyílt szemmel bámultak, zavarukban újra a beteglapra néztek, és jól olvasható írással rájegyezték, - Téves diagnózis, (gyógyult).
Hát így vót bíz’á…
Az öreg hazaballagott, újra egy imát mondott, miért számára mindez megadatott. Aztán kiment az állatokhoz, - megeteti őket, jó szóval illeti őket, - hisz ők is rászolgáltak….

2009. szept. 15.

Írta: Feketéné Lendvai Katalin

A magyarság egy emberi tartalom a szó igazi értelmében, ami bennünk kódolva van és működésbe lép, ha ezt befelé fordulva megnyitjuk Magunkban.
A tisztaság és a jó szándék vezéreljen bennünket magunk és mindenki javára!
A magyarság és minden ember érdeke,hogy fejlődjön lelkileg, szellemileg és használja ki azt a nem túl hosszú időt,ami még rendelkezésünkre áll, hogy azok legyünk,akik valójában legbelül vagyunk. Merjünk igaz emberekké válni és akkor az egység magától megoldódik, mert működnek az egyetemes törvények. Wass Albert

Hagyaték

Magyar Hiszekegy