Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. január 16., szombat

20.892 - ​Pethő István: ​Híve vagyok, nagyon híve, a Borbély József kormányzásnak

Feladó: István Pethő
Dátum: 2016. január 16. 16:19
Tárgy: 
BORBÉLY JÓZSEFNEK
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


​​
BORBÉLY JÓZSEFNEK

 

Én messze híve vagyok a jónak, a haladásnak

​​
Híve vagyok, nagyon híve, a Borbély József kormányzásnak

Ami nagyon elszomorít, az a "hírek ismétlése"

A dátumok mind régiek. Haladást nem látni mégse

 

Ez csak olyan "tűz piszkálás"! De ha a tűzre nem teszünk

Akkor csak a parázs hamvad, vagy megégethetjük a kezünk

Ha piszkáljuk a parazsat, rakjunk is rá, hogy hadd égjen

Az APOSTOLI KIRÁLY SÁGBAN élhessünk végre békében

 

Még mindig rabolnak! Még urak az ország tiprók

Miért nem működnek még a népnyúzóinkon a bitók

Börtönök bár tele vannak szemét és hitvány rabokkal

Azért megpúpozhatnánk már az országot nyúzó gazokkal

 

Mondjátok, hogy könnyű nekem, mert én csak a verset írom

De az atrocitásokat sokáig már én sem bírom

Lépjünk már valami nagyot! Legyen végre nálunk béke

Ha kell, elsőnek teszek fel bilincset a gazok kezére

 

​​
Pethő István