Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. május 6., kedd

857 - A jogfolytonosság helyreállításának lépései - Idézet a MVSZ május 3.-i konferenciáján elhagzottakból: ...

Von: Nemzeti Hirhalo [mailto:hirhalo@fw.hu]
Gesendet: hétfő, 2008. május 5. 21:22
An: Kutasi József
Betreff: A Nemzeti Hirhalo Gyujtott Hirei 2008.05.05.


http://www.fw.hu/nemzetihirhalo/htmlkeret/ikon-fidesz-k.gifFelhatalmazás nélküli kormányzás kezdődött
2008. május 5., 11:45 fidesz.hu

A kormány minden jel szerint felhatalmazás nélküli kormányzásba kezdett május elsején. Gyurcsány Ferenc hivatalban van, azonban nem képes irányt adni az ország fejlődésének, ezt ő maga is tudja, ezért sem kér maga ellen bizalmi szavazást - jelentette ki Navracsics Tibor.

Navracsics Tibor hétfő délelőtt a Fidesz frakcióülését követően tájékoztatta a sajtó képviselőit a megbeszélés eredményeiről. Az első napirendi pont Sólyom László legfelső bírói jelöltje volt. Ezzel kapcsolatosan a frakcióvezető úgy fogalmazott: a Fidesz-KDNP frakciószövetség nem talált sem politikai, sem szakmai kifogást Baka Andrással szemben, így amennyiben az Országos Igazságszolgáltatási Tanács is támogatja a jelöltet, akkor a Fidesz-KDNP frakciószövetség sem emel kifogást Baka Andrással szemben.

A frakcióülés másik napirendi pontja a belpolitikai helyzetelemzés volt. A kormány minden jel szerint felhatalmazás nélküli kormányzásba kezdett május elsején, Gyurcsány Ferenc hivatalban van, azonban nem képes irányt adni az ország fejlődésének, ezt ő maga is tudja, ezért sem kér maga ellen bizalmi szavazást - hangsúlyozta Navracsics Tibor. A politikus arra is felhívta a figyelmet, hogy Európában páratlan módon lép hivatalba a kisebbségi kormány azáltal, hogy nem kér parlamenti felhatalmazást kormányzására. Hozzátette: Gyurcsány Ferenc nem hirdet új programot, csupán hangsúly eltolódásokról beszél.

"A kisebbségi kormányzás a kormányzati politika kudarcának eredménye" - szögezte le Navracsics Tibor, kiemelve: Magyarország legsúlyosabb válságát éli a rendszerváltás óta, nemcsak a régiótól, de az egész Európai Uniótól leszakadóban vagyunk. Közel 500 ezer a munkanélküliek száma, ebből 75 ezer a 25 év alattiaké. Ez a helyzet egy ember kudarca, Gyurcsány Ferencé - jelentette ki.

A kormányfő mára mindenkivel szembefordult, vitapartnereivel, a társadalommal, még politikai partnereivel is - szögezte le a Fidesz frakcióvezetóje. Navracsics szerint Gyurcsány Ferencen kívül senki sem hisz a kisebbségi kormányzásban. Az SZDSZ kilépett a koalícióból, az MSZP-ben pedig egyre több a zúgolódó hang, a belföldi gazdasági és politikai elemzők sem támogatják a kisebbségi kormányzást, a külföldi elemzők pedig szánalmas kormányfőről cikkeznek - hangsúlyozta a frakcióvezető, kiemelve: Gyurcsány Ferenc szánalmas bukdácsolásával szétzilálta a közigazgatást és az egészségügyet is. A Fidesz ehhez nem kíván asszisztálni - zárta gondolatait.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.fw.hu/nemzetihirhalo/htmlkeret/ikon-hirtv-k.gifA szocialisták kihátrálnak a pénztártörvény mögül
2008-05-05 12:48 hírTV

Várhatóan még a parlament tavaszi ülésszaka alatt visszavonja az egészségbiztosítás átalakításáról szóló törvényt az MSZP - értesült a Független Hírügynökség szocialista forrásokból. A hírügynökség információi szerint a kormánypárti frakción belül egyértelmű többsége van annak, hogy ne módosítsák, hanem teljesen szüntessék meg a februárban elfogadott törvényt és ezzel álljon vissza az eredeti rendszer.

A szocialista képviselők a március 9-i népszavazás után még arról döntöttek, hogy nem vonják vissza, csak módosítják a pénztártörvényt. Az akkori elképzelés szerint regionális pénztárak jöttek volna létre a magántőke bevonása nélkül.

A Független Hírügynökség ugyanakkor úgy tudja: először a múlt keddi frakcióülésen vetette fel több képviselő is, hogy nincs realitása a módosítás elfogadásának. Az ellenzék ugyanis várhatóan nem szavaz meg semmilyen javaslatot az ügyben, az SZDSZ pedig ragaszkodna a magántőke bevonásához.

Információink szerint Székely Tamás új egészségügyi miniszter a frakcióra bízta a döntést, ő csak olyan javaslatot képvisel, amelynek egyértelmű politikai többsége van a szocialista képviselők között.

Kóka búcsút intett a koalíciónak

Az SZDSZ ezentúl nem szavaz meg a koalíciós reformok visszavonására vonatkozó törvényjavaslatot, illetve további megszorításokat sem. A liberálisok ugyanakkor készek támogatni az ország növekedését és a munkahelyteremtést elősegítő javaslatokat - mondta Kóka János, az SZDSZ csalással megválasztott elnöke, miután búcsúlátogatást tett az MSZP hétfői frakcióülésén.

A liberálisok mind a bizottságokban, mind a parlamentben igyekeznek támogatni a parlamenti működőképességet, vagyis egyebek mellett készek lesznek megszavazni a napirendet, ha nem lesz tartalmi kifogásuk ellene. Teljesen új parlamenti műfajra, a konstruktív ellenzéki szerepre készül az SZDSZ, vagyis nem adnak automatikus biankó felhatalmazást a törvényjavaslatok megszavazására, de elutasítására sem - ismételte meg a liberális politikus. Az interpellációk esetében hétfő reggelente döntik majd el, hogy hogyan szavaznak. Kóka hozzátette: megszűnik a parlamenti bizottságokban az automatikus helyettesítés a szabad demokrata és szocialista képviselők között, és nem lesz kétpárti politikai egyeztetés sem az MSZP és az SZDSZ között.

Szigorítja az SZDSZ a frakciószabályzatát is, azt azonban, hogy milyen szankciókat vezet be a liberális párt arra az esetre, ha egy-egy képviselőjük a jövőben nincs jelen a szavazáson, vagy nem a frakcióálláspontnak megfelelően szavaz, egyelőre nem lehet tudni.

Kóka János kiért arra is, hogy az SZDSZ álláspontja szerint Magyarországnak továbbra is a közteherviselés átalakítására és adócsökkentésre van szüksége. Éppen ezért - mint mondta - bízik abban, hogy a kormányon belül is elindul az a folyamat, ami szerinte a többi parlamenti pártnál megfigyelhető, hogy az elmúlt hónapokban az ellenzéki pártok az egykulcsos adó bevezetéséhez közelítő javaslatokat tettek.
FH

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Orbán Viktor miniszterelnöknek
és egyes jelenlegi és volt képviselitársainak

Kapják:

Orbán Viktor, Pokorni Zoltán, Kövér László, Áder Tamás, Deutsch (-Für) Tamás, Navrasics Tibor, Turi-Kovács Béla, Semjén Zsolt, Farkas Sándor, Latorcai János, Mátrai Márta, Manninger Jeni, Schmitt Pál, Iry Csaba, Szájer József, Medgyasszay László, Matolcsy György, Demeter Ervin, Stumpf István, Varga Mihály, Répássy Róbert, Surján László, Simicskó István, Szijjártó Péter, Németh Zsolt, Vincze László, Kékkii Zoltán, Nagy Andor, Babák Mihály, Kovács Zoltán, Fazekas Sándor, Font Sándor, Hende Csaba, Simon Miklós, Tállai András, Fónagy János, Lezsák Sándor, Mádi László, Révész Máriusz, Rogán Antal

Tisztelt Képviseli úr/hölgy!

Sajnálom, hogy meghívásomra sem jött el az "ítélethirdetésre". Pedig az elizményekhez (eddig több mint hét év példátlan meghurcoltatásához) lehetett némi köze.

Ahhoz a két választási vereséghez is, ami ennek az eljárásnak köszönheti. Mivel megint hatalomba készülnek, tanulságos és reménykelti lett volna megjelenésük.

Engedje meg, hogy tájékoztatására megküldjek két érdekes anyagot:

1.) Az "ítéletről" és "összetevőiről":
http://www.szabadibela.hu/pdf/itelet.pdf

2.) Boros Imre "művei": névre szóló feljelentései, tényállása, minősítései, az elítélésről (?) szóló megrendelése (mindezeket Orbán Viktor jóváhagyta) és fröcsögő "közleménye".
http://www.szabadibela.hu/pdf/bfelj.pdf

Ismét felhívom figyelmét honlapom izgalmas anyagaira. Továbbra is meghallgatom esetleges elhatárolódásaikat a Szabadi-ügy konstruálásától. Így tettem ezt pl. Stumpf István esetében.

Kérem, ha tehetik, adják át levelemet volt képviselitársaiknak, akik szerepe vitathatatlan. Boros Imre, Bánk Attila, Herbst János, Homoki János, Csúcs László, Tímár György, Csurka István, Lányi Zsolt, Mikes Éva, Molnár Róbert, Kiszely Katalin, Rozgonyi Erni, Szalai Annamária, Tamás Károly, Tóth Imre.

Üdvözlettel:
Dr. Szabadi Béla
volt képviselitársatok,
koalíciós partner
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.fw.hu/nemzetihirhalo/htmlkeret/ikon-gondola-k.gifGyurcsány és Navracsics együtt vacsorázott
Navracsics Tibor, Jobbklikk 2008. május 5. 13:59 gondola

Az igazat megvallva, egy kicsit hízeleg a hiúságomnak, hogy Dobrev Klára szerény személyemmel takarózva próbálja férje erősen gyengélkedő hitelességét és népszerűtlenségét javítani - írja a Jobbklikken Navracsics Tibor.

Bár részletesen nem meséli el, hivatkozik egy vacsorára, ahol én voltam a vendég, mintegy jelezve, hogy a férje korántsem szalonképtelen. Pedig igen, kedves Klára. Szalonképtelen. És erről első alkalommal éppen akkor győződtem meg, amikor ott jártam. Most már - ha előrántották a feledés homályából - érdemes elmesélni a történetet.

2003 elején keresett meg egykori hallgatóm, Szigetvári Viktor - aki csak TDK-dolgozatot írt hozzám - hogy Gyurcsány Ferenc, Medgyessy Péter miniszterelnök tanácsadója szeretne találkozni velem, Orbán Viktor kabinetfőnökével. Azt üzente, ha nem bánom, vendégül látnak egy vacsorára, hogy beszélgessünk és megismerkedjünk egymással. Gyurcsány Ferencet akkor már sokan emlegették úgy, mint a jövő MSZP-jének vezető politikusát, ezért aztán kíváncsi voltam rá, és igent mondtam a meghívásra.

Amikor megérkeztem, Gyurcsány közölte, hogy a találkozónak semmilyen konkrét célja nincs, pusztán abnormálisnak tartja, hogy a kormány és a legnagyobb ellenzéki párt háttéremberei között még minimális beszélő viszony sincs, ezért jó lenne, ha megismerkednénk, hogy amennyiben valami történik, és a másik oldallal fel kell venni a kapcsolatot, tudjunk kihez fordulni. Ezzel a céllal egyetértettem - örültem is neki, hogy konkrét ügybe nem akarnak belehúzni - majd megkezdődött a beszélgetés.

Az este általános belpolitikai csevegéssel indult, azonban ahogyan haladtunk előre, Gyurcsány mindinkább elveszítette önuralmát, és egyre kevésbé viselkedett házigazdához méltóan. A dialógus monológgá kezdett válni, a támadó hangnemben feltett - azóta már a parlamentből mindenki számára ismert - számonkérő kérdések egyre gyakoribbak és agresszívebbek lettek. A hangulat kínossá vált. Különösen akkor, amikor - akkoriban még szokatlan, azóta már tőle megszokott módon - "leszélsőjobboldalizta" a Fideszt.

Ekkor jeleztem neki, hogy házigazdához méltatlannak tartom a viselkedését és kikérem magamnak. Dobrev Klára közbelépett, és igazi háziasszonyhoz méltóan próbálta csitítani férjét és oldani a kialakult rendkívül kínos hangulatot. Ezt követően - érthető okokból - viszonylag hamar véget is ért az este.

Hát, így történt. Legközelebb én Gyurcsány Ferenccel már csak akkor találkoztam - akkor is csupán üdvözöltük egymást -, amikor Orbán Viktort kísértem el 2005 nyarán kettejük vitájára a parlamentbe. Viszont amikor 2004 őszén Gyurcsány miniszterelnök lett, eszembe jutott az az este. Ugyanazokat a személyiségjegyeket látom azóta rajta miniszterelnökként, amelyeket akkor, azon az estén. Ahogyan házigazdának méltatlan volt, ugyanúgy méltatlan miniszterelnöknek is.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A jogfolytonosság helyreállításának lépései

Idézet a MVSZ május 3.-i konferenciáján elhagzottakból:

..." 1944. március 19. óta megszállott ország vagyunk, minimum ettől az időponttól megszünt a jogfolytonosság Magyarországon, tehát megszünt a magyar állam szuverenitása!

Dr. Bakos Batu előadását a jogfolytonosság helyreállításának témájában tartotta meg! Elmondása szerint ez a kérdés most mindennél aktuálisabbá vált hazánkban!

1. Nemzetgyűlés nélkül a legalitás és legitimitás helyreállítása érdekében Előrehozott választásokat kell tartani. Ennek esélyét 10% körülire tette a professzor úr. Ebben az esetben egy 2/3-os jobboldali többségű Parlament megszavazhatja a történelmi alkotmányt a jelenlegi foltozott sztalini helyett, és a jogfolytonosság helyreáll!

2. Nemzetgyűléssel. Ezen belül vagy választás útján, és 2/3-os többség létrehozásával, melynek esélye kb. 15%, vagy ún. Szentkoronasejtek létrehozásával szerte az országban, amely kezdeményezés, és alulról jövő! Azonban lassú, éveket venne igénybe!

3. Önkormányzataink útján, mivel ezek az intézmények őrzik az íratlan magyar Alkotmány elveit és gyakorlatát, legálisak és legitimek! A mintegy 3000 önkormányzat polgármestereinek több mint 5%-a felesküdött a Szentkoronára! Kevés az idő a 10 % elérésére!

4. Kikiáltás útján - Azonban millióknak kellene állni a Nemzetgyűlés ügye mellett, ez a milliós támogatás jelenleg nem áll fenn.

5. FORRADALOM útján! 1956 csodákat művelt, pár nap alatt megszületett az ún. harmadik út, a magyar út, létrejöttek a munkástanácsok, kialakult a többpárti demokrácia, mindenféle előzetes recept és készülés nélkül! A magyar zseniális nép!"...

Észrevétel és kritika az elhagzottakkal összefüggésben:

Valószínűleg még számos más megoldás is létezik, ilyen-olyan valószínűséggel és törvényességgel, talán még az ezekben megadotttaknál kedvezőbb is! AZONBAN!!!

A nemzeti jogfolytonosság helyreállítása, és végre a már több, mint hatvan éve tartó ex-lex (szuverén magyar törvényen kivüli) állapot felszámolását az elhangzottaktól eltérően kizárólag legitim, demokratikus úton, a világ támogatása mellett hiszem megvalósíthatónak.

Az ellentmondást bemutatandó, álljon itt a Dr. Bakos Batu által felvázolt variációkról néhány kritikai megjegyzés:

1. A jelenlegi parlament és annak bármilyen utóda nem legitim!! Az általuk létrejövő bármilyen dolog következnénye a népköztársaságnak, mivel ezt az hozta létre!!
Innen csak egyetlen kiút vezet, a mostani parlamentnek és MINDEN intézményének a felszámolása!! TEHÁT A MEGOLDÁS VALÓSZÍNŰSÉGE NULLA !!!

2. Választott Nemzetgyűlés szerintem nem lehetséges, mivel a választási törvényünk népköztársasági-köztársasági, tehát az általa létrehozott intézmény is az! Egyébként is, ha alkalmas lenne, akkor már nem lennénk ebben a helyzetben! !! TEHÁT A MEGOLDÁS VALÓSZÍNŰSÉGE NULLA !!!

3. Az önkormányzatok ugyancsak a pártok szoritásában keletkezett és működő szervezetek. A képviselők párt-frakcióival, szavazási kötelezettségekkel, vagyis manipuláltak, amely manipuláció lehet jószándékú is -minek manipulálni, ha tiszta és igaz dologról van szó-de akármilyen csalárd is lehet. TEHÁT A MEGOLDÁS VALÓSZÍNŰSÉGE NULLA !!!

A polgármesterek helyzete egészen más, ők különleges kivételt jelentenek, hiszen közvetlenül és manipuláció nélkül, egyszerű többségi alapon választottak és felelősségük kiterjed a teljes közösségre, nem csak a reá szavazókra.



4. Kikiálltani demokráciát nem hiszem, hogy lehetséges! Akárhány millió ember sem autentikus erre egy demokratikus rendszerben (tud valaki olyan politikai rendszerről, amely a saját megszünési lehetőségét törvénybe foglalta volna?). A népakarat kifejezési rendszere tövényekben foglalt és az nem tartalmaz hatalom kikiálltást! Legfeljebb tüntetés lenne, amelyet a hatalom, vérmérséklete szerint "rendez", vagy szétver. TEHÁT A MEGOLDÁS VALÓSZÍNŰSÉGE NULLA !!!!

5. Forradalom mindig megoldás, ha képes győzni! A győzelem sokféle lehet, lásd polgári forradalom, francia forradalom, kommunista forradalom, szocilista forradalom. Ezek mind győztes forradalmak! Gondoljuk végig a következményeiket és annak fényében óhajtsuk!
Igaz '56 csodát művelt és talán most is csoda kell nekünk? Micsoda?
Vajjon elég gyenge-e a hatalmi berendezkedés, vagy elég erős-e a forradalmi mozgalom? Kecsegtet-e reménnyel a regnáló hatalommal szemben? Ugye nem? TEHÁT A MEGOLDÁS VALÓSZÍNŰSÉGE NULLA !!!

Összefoglalva megállapíthatjuk, hogy a felvázolt jogfolytonosság helyreállítási variációk valószínűsége nulla !!
Következmény: vagy nincs megoldás, vagy van másik lehetőség (persze lehetőség mindig van akárhány, nagy kérdés az, hogy létezik-e jó, a célnak megfelelő változat)!!

Javaslat a megoldásra:
(amelyet legalább annyira vizsgálat illeti meg, mint bármelyik másikat, a valódi, a jó megoldás megtalálása érdekében).

Kinek a dolga?

Kik azok akik most is legitimek és a megváltoztatott jövő beindítására is legitimek lesznek, vagyis
(1) olyanok, akik törvényes és elfogadott közszereplők és nem függenek a jelenlegi hatalomtól, továbbá,
(2) az általuk kimondottak a változás során általánosan elfogadott és közmegegyezésnek számító lesz.

Ezen feltételeknek ma Magyarországon a nép által közvetlenül választott és ezáltal csak azoknak felelős polgármesterek felelnek meg.

A polgármesterek a nép által közvetlenül és -választási manipulációk nélkül-- egyszerű többségi alapon választottak és felelősségük kiterjed a teljes közösségre és nem csak a reá szavazókra. Párt felelősségük legfeljebb egyéni párttagságukhoz kötődik, amely azonban nem terjedhet ki polgármesteri mivoltukra.

Tehát a változtatás- a jogfolytonosság helyreállításának letéteményesei a polgármesterek! Szervezhetk a helyi tevékenységeket, ehhez jogszabályokat alkothatnak. Ha minden hely ezt teszi, akkor az a teljes Magyarország, még, ha marad fehér folt, akkor is!

Mi a feladat?

(1) Megkérdezni a polgármestereket, hogy akarják-e a helyreállítást, illetve, hogy legjobb tudásuk szerint a polgáraik akarják-e!

(2) Megszervezni, hogy mindenütt rendezzenek közmeghallgatást ebben a kérdésben és azokon hozzanak határozatokat erről. Így a polgármestereknek közvetlen felhatalmazásuk lesz a népképviseletre ezekben a kérédsekben!

(3) A polgármesterek gyüljenek össze "rákosmezején", váljanak nemzetgyűléssé és ők tehetnek-, választhatnak amit és akit akarnak! Minden legitim lesz!!! Ez ősiségünk lényege, a népek, a nemzet választott vezérei döntenek sorsunk fölött (legalábbis reményeink szerint a döntő többségük)!!!

(4) Hogy mit kell tenniük és mit kell kimondaniuk az, az ehhez értő elkötelezettek dolga (a jogfolytonosság helyreállítása, aktualizálás módja, útja, átmeneti állapot, a jövő, stb).

(5) A regnáló hatalom ellenálhat, erőszakot alkalmazhat, de már törvénytelen, mert "rákosmezején" elvették a jogát, hatalmát és már demokratikus sem (!), hiszen a népakarat felülbírálta korábbi saját szavazását! Ezáltal az ország a világ demokratikus törvényeinek védelmét fogja élvezi, mint a manapság létező legerősebb fegyver.

Mikor?

A megoldás megvalósítható, mivel minden eszköz rendelkezésre áll, nem kell várni vezérre, összefogásra, szövetségre, továbbá a hatalmi berendezkedés nem akadályozhatja meg súlyosan antidemokratikus eszközök nélkül.
Bármelyik jelentősebb autentikus magyar szervezet, például a MVSZ, kezdeményehetné a polgármestereknél és szervezhetné a kapcsolatukat. Annyi kell "csak" hozzá, hogy a polgármesterek megértsék történelmi felelősségüket (egyedül ők a letéteményesek) és akarják tenni a dolgukat!

HA NEM, HÁT NEM! MARAD A GLOBALIZMUS, AMELYBEN VAN ÉLET, CSAK NEM MAGYAR!

Üdvözlettel, jószándékkal és változtatási akarattal

Dr. Gyarmati Péter

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------