Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. január 3., szombat

1.522 - Irja: kedves Gyuszus 2 (szalasiferencemleke@gmail.com ) : „A rohadt tetves zsidók! Ide jutunk mi is ha a "ne szólj szám nem fáj fejem" mondást tartjuk be!”

Von: Kennewick Man [mailto:kennewickman1@gmail.com]
Gesendet: szombat, 2009. január 3. 19:32
An: Kutasi József

Betreff: What are we waiting for???

 

Kennewick Man írja, kedves Gyuszus 2 (mailto:szalasiferencemleke@gmail.com )részére:

 

„Magyarázd ezt annak a 70.000 + Magyarnak és Németnek akik a Széna Tér és a Budai Hegyek között lettek lemészárolva 1945 elején.

 

Biztosan tetszeni fog nekik a történeted!

 

Egyébként - zsidó szempontból nézve - teljesen igazad van."

 

Sent: Saturday, January 03, 2009 5:49 PM

An: Kutasi József

Subject: Re: What are we waiting for???

 

„Kedves Gyula!

 

Én téged becsüllek,de - már egyszer megírtam - ne küldj nekem Szálasi Ferenc jelzésű e - mailt. , Ha pedig továbbra is SS -sel végzed a nevedet, én az üzenetet el sem olvasom.  Kicsit sem vagyok vörös,sem zsidóbérenc és gyűlölöm a hüjenkik világuralmi törekvéseit.

 

De azért az SS - t és Szálasit népszerűsíteni több,mint gusztustalan Szerintem.

 

Üdv: AA"

 

 

IGM ADORJÁN András,
nemzetközi sakknagymester
3-time Hungarian Champion
 /3-szoros magyar bajnok
World Ch. Candidate / Világbajnokjelölt
Olympic Ch. / olimpiai bajnok
 
H-1053 BUDAPEST, Kálvin tér 2. II/4. HUNGARY
Tel./fax: (36-1) 318-6259
E-mail: aa_ok@interware.hu

 

 

Von: kedves Gyuszus 2 [mailto:szalasiferencemleke@gmail.com]
Gesendet: szombat, 2009. január 3. 17:05
An: Kutasi József

Betreff: What are we waiting for???

 

„A rohadt tetves zsidók!
Ide jutunk mi is ha a "ne szólj szám nem fáj fejem" mondást tartjuk be!"

gyuszuSS

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------