Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. január 6., kedd

1.545 - Rasztoka Katalin: Remélem a jó Isten segíti a palesztinokat!

Von: Rasztoka Katalin [mailto:rasztokakatalin@t-online.hu]
Gesendet: kedd, 2009. január 6. 15:45
An: Kutasi József
Betreff: petíció

 

Kedves Kutasi úr!

 

Olvastam a petíciót,hallgatom Morvai Krisztinát és Vona urat,egyetértek nagyon-nagyon az izraeli agresszió elleni tüntetéssel.

 

Voltam Izraelben,megtapasztaltam,hogy mit művelnek a zsidók a Szentföldön,az arabokkal. Ugyanakkor voltam Kairóban is,ahol a koldus-szegény arabok között nagyon kellemesen éreztem magam,nem úgy mint a lelki és idegbeteg,halódó zsidók között,akik még mindig a holokausztot emlegetik folyton.

 

Remélem a jó Isten segíti a palesztinokat!

 

Önöket szívből üdvözlöm (sajnos elég beteg vagyok,de ahogy tudok megyek a Jobbik rendezvényére)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------