Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. május 1., péntek

2.438 - B.Kiss-Tóth László: Csaknem 2 hónapja annak, hogy lehoztál tőlem valamit, hiába küldtem azóta több alkalommal is...

Von: B.Kiss-Tóth László
Gesendet: péntek, 2009. május 1. 23:35
An: Kutasi József
Betreff: Sírversem

 

Kedves Jóska Barátom !

Csaknem 2 hónapja annak, hogy lehoztál tőlem valamit, hiába küldtem azóta több alkalommal is...

Már arra gondoltam, hátha kiestem a pikszisből, ezért kissé ironikus célzattal,

elküldöm Neked a legújabb versemet, a SÍRVERSEM-et.

Üdv: B.Kiss-Tóth László.

 

B.Kiss-Tóth László:

 

SÍRVERSEM:    

 

 

A  MÚLTBAN   MÉG  TILTOTTAN  MONDOTTAM,

A  JELENBEN  MEG-MEGTŰRTÖK  VOLTOMBAN,

A  JÖVŐBEN  MAJD  TÁMOGATTOK  HOLTOMBAN !

 

Sé, 2009. ápr. 30.

-------------------------------------------------------------------------------------