Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. február 7., hétfő

8.399 - v. Ifj. Szilas László: Igen gyönyörűen beszéltek ilyenkor mindig kétszeresen büszke vagyok arra, hogy magyarnak születtem,/...

Feladó: Ifj. Szilas Lászlo

Dátum: 2011. február 7. 8:11
Tárgy: KÖSZÖNET
Címzett: jozsef@kutasi.eu

Kedves Magyar Testvérem!

Tegnap (2011. február 6.) Budapesten a zsúfolásig megtelt Szabadság téri Hazatérés Református templomban voltam, ahol ökumenikus istentisztelet keretén belül emlékeztünk meg  vitéz nagybányai Horthy Miklós halálának 54.-ik évfordulójáról.


Református részről igét hirdetett:
Ifj. Hegedűs Lóránt református lelkész.

Katolikus részről megemlékező beszédet mondott:
Dr. Aczél László Zsongor pálos atya.

Kiváló szónokok voltak, Kosaras Péter Ákos  A Horthy Miklós Társaság Elnöke, Murányi Levente Országgyűlési Képviselő, a Jobbik Alelnöke, vitéz Hunyadi László  a Történelmi Vitézi  Rend Főkapitánya


Igen gyönyörűen beszéltek ilyenkor mindig kétszeresen büszke vagyok arra, hogy magyarnak születtem, hisz ez reményt ad arra, hogy talán még van remény, hogy nincs minden veszve több sebből vérző szeretett kis HAZÁNKBAN.


További szép napot kívánok neked.


Honfitársi  szeretettel:


v. Ifj. Szilas László