Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. február 7., hétfő

8.418 - Dr. jur. Dr.-Ing. Práznovszky Miklós: Tegnap, azaz január 29-én civil szervezetünk képviseletében én is Budapesten jártam,/...

Feladó: JUDr. Ing. Mikuláš Práznovszky CSc.
Dátum: 2011. január 30. 18:35
Tárgy: 8.276 -Törvény a médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról!
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>


Tisztelt Kutasi József Úr!
 
Köszönöm megtisztelő levelét, amelyben tájékoztatni méltóztat a médiatörvényről. A téma (ez is) felettébb érdekel, de nem csak ez, hanem általában a magarországi események. Január 9-én élőben figyeltem az EU-parlamenti vitát, amely során - a napirendből eltérve - a médiatörvényhez is hozzászóltak a képviselők, vagy inkább csak ehhez. Bevallom, öröm töltött el, amikor a néppártiak és a kereszténydemokraták - no meg főleg a lengyel képviselő - Orbán Viktor mellett szólaltak fel, és fel voltam háborodva a liberális és a zöldeket képviselői hisztérikus kirohanásaikon. Sajnos, minálunk Felvidéken csak az utóbbiakról tudósítottak a médiák.
 
Mielőtt fogadtam volna az Ön alábbi levelét, éppen az Ön honlapján tanulmányoztam a tegnapi Budapesten megtartott alkotmányos jogfolytonosság helyreállítását előkészítő Nemzetgyűlésre szóló meghívót. Éppen azon töprengtem, hogy tudnák valakivel kapcsolatba lépnem, amikor megtaláltam az Ön levelét. Telepátia?
 
Tudniillik mi is, a magyar történelmi családok Nobilitas Carpathiae elnevezésű felvidéki civil szervezete, szerényen ugyan, de belekapcsolódtunk az alkotmányos jogfolytonosság helyreállítási folyamatba. Múlt év decemberében állásfoglalást dolgoztunk ki ebben az ügyben és elküldtük Magyarország közjogi méltóságainak, politikai pártok vezetőinek (FIDESZ, KDNP, Jobbik), magyar történelmi egyházak vezetőinek, magyar hírközlő szerveknek, valamint Magyarországon és külföldön élő honfitársainknak. Tegnap, azaz január 29-én civil szervezetünk képviseletében én is Budapesten jártam, ahol a szervezők meghívására a Magyarok Házában megtartott Rendi gyűlésen vettem részt. Itt egy követelést és egy felhívást írtak alá a résztvevők.
 
Tisztelt Kutasi  Úr! Természetesen továbbra is szívesen fogadom tájékoztatásait. Amennyiben Önt is érdekli az alkotmányos jogfolytonossággal kapcsolatos tevékenységünk, szívesen tájékoztatom Önt részletesebben. Addig csak utalnék honlapunkra, amelyen (a magyar változatban) a "FELHÍVÁS" rovatban, vagy közvetlenül itt:
 
 
megtalálható az állásfoglalásunk, az ezzel kapcsolatos felhívásunk és az eddigi támogatók névjegyzéke.
 
Még egyszer köszönöm megtisztelő levelét és maradok
 
baráti és honfitársi tisztelettel
 
Dr. jur. Dr.-Ing. Práznovszky Miklós
Nobilitas Carpathiae országos elnöke
Bocná 26, SK-940 71 Nové Zámky (Érsekújvár)
Felvidék/Szlovákia
 
Tel.: 00421 905 943724 (mobil)
       00421 35 6416183 (vonal)