Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. november 11., péntek

11.014 - Zsigai Klára költő, Magyarországról, Győr városából > Mi egy nagy család vagyunk!/ Köszönöm szépen, Jóska,

From: Zsigai Klára

Date: 2011. november 11.
Subject: Mi egy nagy család vagyunk!/ Köszönöm szépen, Jóska,
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>

Én köszönöm, kedves Jóska!
 
Mindig is tisztelettel, és szeretettel gondolok Önre, és Családjára!
 
Mi egy nagy család vagyunk! Nekem már csak ez az egyetlen családom, hisz mindenem elveszítettem, csak a becsületem maradt. Kényszererőkkel vettek el mindenemet, egyetlen otthonomat is, pedig tartozásom sem volt soha. Vétlen áldozatként utcára kerültem.
 
Verseim, írásaim mindig is őszinte szeretettel küldöm és mindenkinek szánom olvasásra, továbbra is a lapjukban történő megjelentetéssel, melyet köszönök.
Ha valami akadálya van ennek, kérem jelezze felém.
 
Tisztelettel, és szeretettel üdvözlöm:
 
Zsigai Klára
Magyarországról, Győr városából.