Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. november 11., péntek

11.015 - Vattay Szabolcs: Ez egy vicc volt, és a viccekbe több minden belefér!

From: Vattay Szabolcs

Date: 2011. november 11.
Subject: Mai napra rendelt tanmese
To: Kutasi József Antal

Elnézést az újabb okvetetlenkedésért! -- de csak most esett le nálam, hogy többen is lehettek, akik ennek a tanmesének nem értették meg a lényegét. Nehéz más fejével gondolkodni, mert nem egyformán gondolkodik mindenki; és nagyon sok a fej is, tehát ahány ember annyi vélemény.
Nos, akinek kétségei lennének, vagy lettek volna a vicc mondanivalójával kapcsolatban, azok számára örömhírem van. Ez a vicc legfőképpen azt jelenti, legalább is nekem!!! -- hogy bármilyen szar itt, de ez a hazám, -- tehát ha a fene fenét eszi, akkor is maradok.
 
----- Original Message -----
Sent: Friday, November 11, 2011 10:19 AM
Subject: Fw: Fw: Mai napra rendelt tanmese

Kedves Mindenki! 
 
A fenti tárgyban továbbított üzenetemre már ketten is neheztelve reagáltak. Ma az egyik levelezőpartnerem kérte egyben, hogy töröljem a listámról. Nagyon sajnálom, hogy ennyire félreértett volna bárki is engem. Aki viszont figyelmesen olvassa leveleimet, azokban fel se merülhet az a képtelenség, hogy nekem ez lenne a véleményem a hazámról!
 
Ez egy vicc volt, és a viccekbe több minden belefér!
 
A mai üzenet küldőjének leveléből az derül ki, hogy régóta érlelődik már benne az elhatározás, hogy vegyem le a címlistámról. Én csak azt nem értem, mivel adtam erre korábban okot. Kérését természetesen teljesítem. Itt van egy jó ok most, egy ragyogó alkalom arra, hogy ezt megragadva leiratkozzon bárki a címlistámról. De azért egy dolgot mindenki szíves figyelmébe ajánlok. Azt a válaszlevelemet, amit a tegnap reklamáló levelezőpartneremnek, jó barátomnak tegnap este küldtem. Szeretném, ha Minden T. Címzett venné a fáradságot, és megtisztelne azzal, hogy elolvasná az alábbi nyilatkozatnak is tekinthető levelemet. Nagy kár, hogy ugyanabban a csónakban evezők is egymásnak torkának esnek már!  Tessék! -- itt a torkom, csak rajta.  
 
Íme a levél!
 
"Kedves Barátom!
Ha nagyon kritikusan nézzük; ha szó szerint vesszük, akkor tökéletesen igazad van. Ugyanis mi nem vagyunk nyüvek! Ám kertelés nélkül kimondhatjuk, hogy szarban vagyunk, és ezt a szart egyesek nem alap nélkül hozzák kapcsolatba a hazával. Azzal a hazával, ami most már szinte kivétel nélkül mindenkitől csak elvesz! Ebben a hazában utolsó, aljas gazemberek bitorolják a végrehajtó, és minden más hatalmat! Hogy kedvenc költöm, a világ legtehetségesebb költőjének szavaival éljek:
 
"Haza csak ott van, hol jog is van,..."
 
És akkor most jött el az ideje annak, hogy elmondjam Neked: Ez a haza tőlem csakis és kizárólag elvett. Mindent elvett; nekem nem adott szinte semmit. Ezért is kellett nekem anno minden értékemet: beleértve a szeretteimet, a pesti lakásomat és egyéb értékes ingóságaimat is hátra hagyva elmenni Magyarországról. Aztán, amikor hazatértem, minden vagyonomat, amiért becsületes munkával odakint nagyon keményen megdolgoztam, itt elvesztettem. És itt tízmillió forintokban kell ám gondolkodni!
 
A Magyar Köztársaság független bíróságának közreműködésével engem mindenemből kiforgattak. Erre kellő alapot adott hazánk aberrált jogrendszere is. Itthon attól is megfosztottak engem, ami a hazatelepedésemet követően, másfél évtizednyi idő alatt még nem kopott el.
 
Egyedül Isten könyörületének, kegyelmes gondviselésének, no meg második Feleségemnek köszönhetem, hogy talpon tudtam maradni; hogy anyagi gondok nélkül tudok élni, és emellett még tudunk gyarapodni is!
 
A hazát joggal nézhetném én is "olyan" szemmel, mint már oly sokan, sajnos egyre többen. Nem beszélve arról, hogy a családomtól, a felmenőimtől is mindent elvett ez haza a háborúkat követően!
 
A haza az én szívemben van, bármennyire is mostohán bánik velem már a kezdetek óta is! Azt láthatod, hogy a haza szeretete, tisztelete nálam nem csak szólamokban nyilvánul meg. Nekem a haza mélyen a szívembe van zárva, tán már a születésem óta. Nagyon sokat jelent nekem: többek közt dicső Eleinket, mártírjainkat, az Ő kiontott drága vérüket is jelenti nekem!
 
Baráti öleléssel:
Szabolcs

----- Original Message -----
From: 
Sent: Friday, November 11, 2011 7:27 AM
Subject: Re: Fw: Mai napra rendelt tanmese

Tisztelt Szabolcs
Most jött el az a pillanat mikor arra kérlek töröljél a levelező listádról.
Nekem bármilyen nehéz is az élet nekem nem SZAR ez az ország ez a hazám.
Üdvözlettel                   
   Sz. L.

2011/11/10 Vattay Szabolcs <vattay.szabolcs@upcmail.hu>
----- Original Message -----
From: julianus
Sent: Wednesday, November 09, 2011 10:39 PM
Subject: Fwd: Mai napra rendelt tanmese

 EGY IGAZI MESE ERRŐL AZ ORSZÁGRÓL!!
A kis nyű kidugja a fejét a trágyából, és ezt kérdezi a mamájától:
- Anyuci! Mi az a csodálatos kék felettünk?
- Az, az ég, kisfiam.
- S mi az a ragyogó sárga az égen?
- Az a nap, kisfiam.
- És az a pompás zöld körülöttünk?
- Az a fű, kisfiam.
- Anyuci, ha minden olyan csodálatos kint, akkor mi miért élünk itt a
szarban?
- Ez a hazánk, kisfiam!