Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. január 5., csütörtök

11.542 - Aldobolyi E. Judit: Önről levettem a kezemet, s gondolom mások is akik bedőltek eddigi munkájának.

Feladó: Judit E Aldobolyi

Dátum: 2012. január 1. 15:57
Tárgy: 11.439 - Mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Kutasi ur

Önről levettem  a kezemet, s gondolom mások is akik bedőltek eddigi munkájának. Nálam csak most esett le a tantusz.
Kinyitottam a websiteját és látom nem utazunk közös szekéren.
Kérem kíméljen meg ezentúl a küldeményeitől, nem kívánok a Jobbik szimpatizánsok között lenni. Ők nem az én világomat aratják.

Aldobolyi E. Judit

 
Kutasi József Antal írja >  Ez a válaszom

Magyarországon és a világon élő Nemzettestvéreimnek, - és más nemzetiségűeknek -, továbbítom az igazságos (ami meg nem igazságos, akkor hazudik az aki írja) tájékoztatót arról, ami az Anyaországban történik! Senki sem kért arra, hogy ezt a fáradságos, idegfeszítő munkát végezzem, de csinálom a Magyarországon élő Honfitársaim javára.

Nem vagyok költő, könyv és újság író. Önök sokkal jobban papir
a tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak, de igazságosan!

Háttérben dolgozok! Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból vesszem el, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert ezáltal senkihez sem kötöm magamat.

Szabad magyar, és német állampolgár vagyok, nyílt életet élek! Ami a KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalán megjelenik, azt csak én - Kutasi József Antal - választom ki és hozom a nyilvánosságra.

Kormányi, állami, politikai, egyházi, önkormányzati, alapítványi, társulati, vagy civil szervezeteknek tagja nem vagyok, és nem is szimpatizálok velük. Nem tartozok a médiához, internet figyelőkhöz, rendőrséghez, ügynökökhöz, titkos szolgálatokhoz, kémekhez, besúgókhoz, vagy fizetett spiclikhez.