Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. február 1., péntek

16.341 - Jávor Zoltán: Örömmel jelentem, hogy megjelent a HIT ÉS MAGYARSÁG című, Szeleczky Zita életét és művészetét bemutató kötetem


Feladó: Jávor Zoltán
Dátum: 2013. február 1. 20:57
Tárgy: Örömmel jelentem, hogy megjelent a HIT ÉS MAGYARSÁG című, Szeleczky Zita
Címzett: JOZSEF@kutasi.eu

Kedves Józsi!

 

Néhány éve találkoztunk az MVSZ Székházban.

 

Örömmel jelentem, hogy megjelent a HIT ÉS MAGYARSÁG című, Szeleczky Zita

életét és művészetét bemutató kötetem. Szeretném, ha megtennéd, hogy néhány (minél több…)helyre javasolnál egy könyvbemutatót – ahol a kötete meg is lehet venni.

A mellékletben van  egy pazar CD, ami valamennyire átfogó képet ad művészeté-ről. (Egyébként már kész 13 CD, melyen versek, dalok és prózai szövegek is találhatók.)


A kötet kb. 370 oldal, ára CD-vel 3.990 Ft. – Tehát olcsó… (Kb. ennyi volt a könyv előállítási ára.)


Amennyiben ebben tudsz és szívesen segítenél, küldök egy bemutatót a Szegedi Nemzeti Színházból, és a Lánchíd Rádió munkatársa által készített kb. három-negyed órás riportot.


Tisztelettel kérem és várom válaszod!

 

Szíves üdvözlettel, barátsággal:

lg. v. Jávor Zoltán

ny. főiskolai tanár

/1/22-66-884 és vorzoli@enternet.hu