Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. július 1., szombat

22.344 - Balogh Erzsi: ​Számomra az egy külön nagyon szimpatikus dolog, hogy nem vagy semmilyen pártnak a tagja!


Feladó: Erzsi Balogh
Dátum: 2017. június 30. 18:42
Tárgy: 
​Számomra az egy külön nagyon szimpatikus dolog, hogy nem vagy semmilyen pártnak a tagja! ​

Címzett: József Kutasi <kutasi2017@gmail.com>


Kedves József!
Köszönöm a válaszodat és a bizalmat!
Mélységesen tisztelem és nagyra becsülöm azokat az embereket ...és köztük Téged is ,..
akiknek acélból van a gerincük és nem hajladoznak jobbra-balra
​, ​
éppen arra amerre a szél fúj!

Akkor is  végzik értékes munkájukat,..ha ezért hátrányt szenvednek,
​ ​
vagy éppen,mint írod semmiféle 
támogatást nem kapnak! ... Ezt nagyon sajnálom, mert pontosan tudom, hogy manapság mire elég egy nyugdíj!
​ ​
Pedig azt gondolom, hogy a magyarságért és a 
​​
hazáért végzett munka: Felbecsülhetetlen !!!

​​
Számomra az egy külön nagyon szimpatikus dolog,
​ ​
hogy nem vagy semmilyen pártnak a tagja !
Én sem vagyok párttag, sőt, gyerekkoromban
​ ​
nem voltam sem kisdobos sem úttörő!
Engem Istenhitben neveltek  és az édesanyám nem engedte !
Mikor középiskolás lettem és be akartam lépni a KISZ-be,
​ ​
anyám az mondta: 
"Két urat nem lehet szolgálni
​​
"

Így aztán egész életemben,
​ ​
csak egy Uram volt a 
Jóisten!
Sok hátrányom is volt ebből , de ma azt tudom mondani, hogy így volt a legjobb és az én Uram
bőségesen kárpótolt mindenért!

Így Neked is csak azt tudom mondani,
​ ​
ki kell tartanunk és legjobb tudásunk szerint 
végezni a ránk bízott feladatot!
Kívánok Neked további sikeres jó munkát, hozzá erőt és egészséget! 

Üdvözlettel: Erzsi !😃