Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. január 5., hétfő

1.532 - V........Utolsó írásaimból kettőt másolatban Dr. Sólyom László Köztársasági Elnök Úrnak is elküldtem!

Von: J.... L.... [mailto:l.....@citromail.hu]
Gesendet: hétfő, 2009. január 5. 00:06
An: Kutasi József
Betreff: hangulat

 

Kedves Kutasi József!

 

Köszönettel nyugtáztam ünnepi jókívánságaidat, válaszoltam is rá. Vége az ünnepi hangulatnak és a múlt elégedetlensége bennem dühöt váltott ki a az utóbbi néhány hét eseményei kapcsán.

 

Korábban kérdezted tőlem "ki vagyok én". Most én is visszakérdezek Ki vagy Te? Utána néztél-e a múltamnak?

 

Első beszédemet a Kossuth téren 2006. 09 18.-án mondtam, a másodikat 20.-án. Ezt annak idején sokan hallhatták.

 

Az ünnepek után végig néztem írásaimat, melyek különféle fórumokon hangzottak el, lettek terítveaz elmúlt két évben, és most már dühösen állapítottam meg ezek mind "bejöttek", és nem változik a helyzet, hanem romlik.

 

Utolsó írásaimból kettőt másolatban Dr. Sólyom László Köztársasági Elnök Úrnak is elküldtem, (egyik a hírtv "válság" című műsorával kapcsolatos írásom volt) hogy megismerje a nép hangját (szerénytelenül az én tollamból).

 

Ma már azt mondom, hogy ez a birka átlag magyar (aki a 54,000.-Ft.-os bankót is elfogadja) fel sem fogja mi történik az országban! Még mindíg sokan azt hiszik, hogy ez a gyf nevű nemzet pojácája, ripacsk odásával megváltja az országot.

 

Azt gondolja a fidesz támogatók többsége, hogy ezek fognak változtatni a jelenlegi mély nemzetpusztító helyzeten? Tévedésben vannak!

 

Egy Nemzetet, csak egy öntudatos, elkötelezett Polgári társadalmi osztály és a Köznép tud felemelni, ha van hiteles értelmiségi iránymutatás, amit a Nép akarata követ!

 

Ennek még a nyoma sem látható!

 

Nos, Kedves József, Te jössz a véleményeddel!

 

Üdvözlettel, a V..... tízmilliomodik nyugdíjas, Magyrországról!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nos, Kedves József, Te jössz a véleményeddel!” > Olvasható itt, ahol az írásod napvilágot lát! A sok – sok bejegyzések maguk adják a választ, amihez nem kell külön véleményt írni!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------