Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. január 6., kedd

1.538 - N.N.: Részletek... mert ez a magyar értelmiség és megfélemlített agymosott köznép nem képes felállni a politika mocskából és érvényt szerezni jogos követeléseinek.

Név nélkül!
Gesendet: Dienstag, 6. Januar 2009 10:35
An: Kutasi József
Betreff: Külömbség!


Kedves Jóska!

...Van összehasonlítási alapom Magyarország és más fejlett országok
gazdasága, a lakosság politikai aktivitása, megélhetési lehetőségek és egyéb
szempontok között.

Sajnos a rossz sorsom mindig visszahozott a Hazámba, ahol nem szeretek élni.


Nem voltam semmilyen pártnak a tagja. A munkámmal sokak elismerését
kiérdemeltem, de a politika egész életemben a nyomomba volt. Most is! Mivel
becsületes, törvénytisztelő polgár voltam ezért nem tudtak mit kezdeni
velem, csak az előrehaladásomban gátoltak ahogy tudtak. 0000-ben, még az
útleveleimet is elvették, pedig akkor már hivatalos szolgálati utakon is
voltam. Így akadályozták a további karrieremet.

Közel ötven évet dolgoztam, ebből nagy részt kiemelt beruházások
megvalósításában vettem részt, mint műszaki ellenőr, osztályvezető, kvázi
létesítmény főmérnök, két éve, mint munka és egészség biztonságtechnikai
koordinátor.

Ma nyugdíjasként élek átlagos hazai nyugdíjszinten és keresem a külföldi
munkavállalás lehetőségét, elvileg és szomorúan azért, mert ez a magyar
értelmiség és megfélemlített agymosott köznép nem képes felállni a politika
mocskából és érvényt szerezni jogos követeléseinek.

Üdv, a ...
----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
-------