Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 5., szombat

590 - Itt látható hazánk mocskos árulói, én magam jobb oldali vagyok, de bizony tőlünk is betettem volna pár embert....

Von: domikriszta85@gmail.com
Gesendet: szerda, 2008. április 2. 13:38
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: Kriszta ajánlott neked egy videót

 

Kriszta küldött neked egy videót

 

Betiltott adás : Hazám árulói (HírTv)

Itt látható hazánk mocskos árulói, én magam jobb oldali vagyok, de bizony tőlünk is betettem volna pár embert.... De a videó magáért beszél! Minden tiszteletem annak a HírTv-s hölgynek aki ezt megalkotta!!! GRAT!!! D.Ádám---->http://tagok.hotdog.hu/adams-1986

 

 

Adataidat semmilyen külső marketing célra nem használjuk, ezt a levelet is a barátod küldte számodra, és ő adta meg a rendszerünknek a címedet. A felhasználóink által publikált videótartalmakért nem felelünk, azokat rendszerünk, mint szolgáltató továbbítja. Bármilyen jogsértést észlelsz, kérünk, hogy jelezd nekünk, és azonnal intézkedünk: videobomb@blogter.hu

 

 

© 1996-2007 Index.hu Zrt. | Powered by Blogter

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------