Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 8., kedd

629 - Tehát más megoldást kell keresni, egy valódi rendszerváltás, vagy? inkább paradigmaváltás végrehajtására.

Von: Ilona Kun [mailto:kun.ilona@gmail.com]
Gesendet: kedd, 2008. április 8. 18:47
An: Vass István
Cc: Kutasi József

Betreff: vélemény

                                                                                                   Nemzeti Kerekasztal

 

felkészülés a paradigmaváltásra

 

Miután a diktatúra fegyverekkel leverte a 2006. évi szeptemberi forradalmunkat, és mind azóta is a nemzeti összefogás, és a kormánydöntés, a rendszerváltás kísérletei kudarcot vallottak, be kellett látnunk, hogy nem lehet forradalmi eszközökkel leváltani a regnáló hatalmat, nem lehet mozgósítani az országot, nincs olyan nemzeten átívelő forradalmi szándék és hangulat, mint 1956-ban. Budapest rendőrfőkapitánya most nem Kopácsi Sándor, aki megtagadva a tűzparancsot, nem lövetett a tömegbe, a tüntetőkbe.

Az okokat lehetne kutatni, de ezzel nem haladnánk többre.

 

Tehát más megoldást kell keresni, egy valódi rendszerváltás, vagy? inkább paradigmaváltás végrehajtására.

Rendszerváltás, vagy paradigmaváltás? (pradigma: az adott korszakban elfogadott általános tudományos tételek együttese)

A kettő nem mindegy, ezért nem „rendszerváltás” vagy „paradigmaváltás”, hanem és  Méghozzá a sorrendet is meg kell fordítani, mert valóban előbb paradigmaváltásra van szükség, vagyis: korunk tudományos világképét kell megfogalmazni előbb, hogy azután, annak jegyében lehessen végre rendszert váltani!

 

A paradigmaváltás új, mélyebb, radikális formája a rendszerváltásnak, mely azt jelenti, hogy nem csak a rendszert, hanem a nemzeti gondolkodásmódot is váltani kell.

 

Ezt nem lehet elfogadni, mert nem igaz! A paradigmaváltás, mármint a megfogalmazása bármilyen eszmeiségnek nem lehet radikális, csakis annak szellemében bekövetkezett cselekvés, vagyis az eszmeiség jegyében végrehajtott változásokra lehet azt mondani, hogy radikális.

 

Korszerűtlenné, meghasonlottá, hiteltelenné és erkölcstelenné vált hatalom, és ezzel párosult politikai szemlélet, gyökeres megváltozása szükséges, a nemzeti felemelkedés céljainak eléréséhez.

 

Igen, korszerűtlenné és hiteltelenné vált a hatalom, de ez nem most derült ki, hanem már 1989-ben. Ugyanis, eleve az 1990-es un. első szabad választások kiírására is azért volt szükség, mert akkor is kiürült az államkassza és Medgyessy Péternek már be kellett volna jelentenie Magyarország fizetésképtelenségét.

Csakhogy, az akkori Nemzeti Kerekasztal tárgyaló felei megkötötték az akkori hatalommal azt a bizonyos Paktumot és ezzel megpecsételődött Magyarország és a benne élők sorsa! Főleg azoké, akik a változásra szavaztak. Mert igen is változást akart Magyarország népe, máskülönben nem győzhetett volna a magát akkor még rendszerváltoztatónak hazudó MDF!

Csakhogy, erről az MDF-ről és politikusairól hamarosan kiderült, hogy ugyanolyan erkölcstelen, korrupt, mint amilyen a bukottnak tartott, magát szocialistának mondó politikusai voltak.

Hogyan történhetett ez meg? Csak úgy, hogy az MDF-et meghatározó politikusok, mint Antall József és Boross Péter mind helyeselték a paktumot az ország romlását okozókkal. Hiszen, Boross péter így nyilatkozik arról a paktumról:

            ...Ezért kötötte meg az ismert paktumot és nem tette lehetővé, hogy a tudatlanság, vagy félismeretek ezt lehetetlenné tegyék.”

 

Köszönöm a visszaemlékezőnek és az MDF-Fórum 2003. decemberi, 5. számában megjelenő mondatot! Ez az egy mondat adott magyarázatot egy sor érthetetlen történésre!

           

 

 

A jelenlegi politikai konstrukcióban ez nem valósítható meg, a demokráciának nevezett társadalmi berendezkedés nem alkalmas a nemzeti közakarat megvalósítására, a demokrácia a demagógia hazugsága, vagy akár a hazug demagógia.

Ezzel teljesen egyet lehet érteni, csakhogy mindaddig, míg az un. nép félismeretek és a tudatlanság jegyében lesz belezavarva egy újabb választásokba, nem látok arra semmi garanciát, hogy nem ugyanaz fog-e megismétlődni újra és újra, mint eddig az 1990-es első választások óta minden egyes választási alkalommal!

 

 

Nem diktatúrát akarunk, hanem egy valós népképviselet rendszert, és egy olyan kormányzatot, mely alkalmas arra, hogy szakítson a hagyományossá vált eszközrendszerrel, egyrészt szigorúan betartva az emberjogi, és kötelmi kérdéseket, a legszigorúbb erkölcsi alapon működik, visszatérve ősi alkotmányunk alapjaihoz, keresztényi erkölcsiséghez, amikor nem a törvények és azok kijátszása, ahol helyre áll a Kötelesség – Felelősség, Feladat - és Jog harmóniája.

A nép is és mi is ezt szeretnénk, csakhogy ehhez előbb alkalmassá kell tenni a saját képviseletére azt a bizonyos – ma már nem is létező – népet! Mert nem csak a nemzetet szabadították meg nemzettudatától, hanem mára már olyan, hogy magyar nép nem is létezik! Két vezér köré felsorakoztatott nyáj van, aki akkor tapsol, amikor megmondják neki, hogy tapsoljon!!! És mindegyik a saját vezérétől várja a megváltást. Nos, öntudatra kell ébreszteni azt a bizonyos népet…méghozzá a sorsüldözöttek 2 és fél milliós táborát.

Kik is ők valójában?

Ők azonosak

- az otthonaikból elűzött kitelepítettekkel és utódaikkal;

- az államhatalom által, a „nép nevében” kisajátított üzleteikből-   

   műhelyeikből a gyárakba tereltekkel és utódaikkal;

- a saját földjeiken gazdálkodó parasztok erőszakos TSZ-esítésének   

     áldozataival és utódaikkal;

- a fogolytáborokban felejtett, II. világháborús honvédő katonákkal és utódaikkal;

- a málenkíj robotot túlélőkkel és utódaikkal;

- a recskihez hasonló büntető- átnevelő táborokat túlélőkkel és utódaikkal;

- az 1956-os forradalomban és szabadságharcban elesettek, bebörtönzöttek, kivégzettek és üldözöttek utódaival!

- magyarsággal kisebbségben élőkkel…és ezen belül a legnagyobb létszámú cigányságra gondolok.

 

Mert azt remélem senkinek nem kell – legalább itt - bizonygatni, hogy ezen sorsüldözöttek nem részesültek semmilyen (erkölcsi és anyagi) kárpótlásban, hiszen sokuk azt sem tudta, hogy egyáltalán jogosult-e rá! Velük szemben továbbra is folytatódott és folytatódik a negatív diszkrimináció, hiszen nem számoltattak el senkit, így a titkosszolgálatok ügynökeit sem. Akik részben illegalitásba vonulva, mindenféle bujtatott állásokban elhelyezve továbbra is ugyanazokat – az előbb felsoroltakat – továbbra is negatívan diszkriminálhatták. Előttük továbbra sem nyíltak meg a lehetőségek, hiszen ők nem rendelkeztek semmilyen tőkével (anyagi- ismereti- kapcsolati)ahhoz, hogy VÁLTANI tudjanak!

 

tényként kezelve a forradalmi változásba vetett hitünk tévedéseit, a Nemzeti Koordinációs Testület(1) okulva az elmúlt év eseményeiből, a paradigmaváltás lehetőségeinek meghiúsulásából, a forradalom kudarcaiból, Nemzeti Kerekasztal összehívását határozta el, mely politikai eszköze lehet azt végrehajtani, vagy felkészülést jelent az események olyan alakulása esetén a váltás törvénykezési végrehajtására.

A Nemzeti Konzultációs testület prominens személyiségei sem fogadták el azon személyek panaszáradatát, akik az 1990 előtti sorsüldöztetésről beszéltek.

Ehhez fel kellett volna vállalniuk a Testület tanult és nemzetközi szaktekintélyű tagjainak, hogy ha annyi probléma és tragédia közepette élte életét a magyar társadalom széles rétege az un. történelmi szocializmusban, akkor ők ahhoz bizony asszisztáltak a TUDÁS elefántcsonttornyából! És ennek felelősségét kellett volna felvállalva megfogalmazni a Fidesz, vagyis OV számára egy un. paradigmaváltást!  

 

Az alkotmányosság, és törvényesség, a rend fenntartására, és egyúttal reményt ad a nemzetnek a közjó megalkotására.

 

 

(1) (NKT) a Visegrádi Dispután megalakult csoport, a disputa határozatainak kidolgozása, a nemzeti egység létrehozása, a Nemzeti Kerekasztal előkészítése céljából

 

A Nemzeti Kerekasztal célja meghatározni azokat a rendszemléleti tényezőket, melyek cseréje, váltása, elengedhetetlen feltételei a Paradigmaváltásnak.

Meghatározni a társadalmi berendezkedés mikéntjét, és eszközrendszerét.

 

Meghatározni a legsürgősebb teendőket a nemzeti megmentés érdekében.  Gazdasági, szociális, kulturális, humanitárius intézkedéseket előkészíteni, minimális társadalomi konfliktus, a legkisebb teher és a nyújtható legtöbb jóléti intézkedés formájában.

 

A Nemzeti Kerekasztal feladata, hogy tudományos megalapozottsággal, tiszta magyarságtudattal áthatva a magyar nemzeti érdekek mindenek előtti minden területen azt érvényesítve elvégezze feladatát, hogy kész, és megvédhető, szakmailag is helytálló, kitűnő anyag álljon rendelkezésére azoknak, akik azt vállalják megvalósítani.

 

Ezért a kerekasztal tárgyalásaira kiváló szakemberek mellett nemzetnek elkötelezett, rendszerváltó politikusokat is behívunk a Nemzeti Kerekasztalhoz, akiknek elsődleges feladatuk lesz annak felügyelete, hogy csak oly irányelvek szülessenek, melyek kizárólag a magyar nemzeti érdeket szolgálják.

Itt ugyanaz a probléma, mert kiváló szakemberek csak azon személyek lehettek a múltban, akiket nem diszkrimináltak negatívan, vagyis meg tudták szerezni azt a bizonyos tudásbéli jogosítványt a kompetenciához. Itt ismét és ismét kirekesztődik az a bizonyos magyar nép, annak is az erőszakkal elplebsesített, sorsüldözött rétege, aki előtt nem nyíltak meg sem a rehabitálás sem a továbbtanulás, sem semmilyen lehetőségek.

Nem szabad megfeledkezni arról, hogy mindaddig nem lehet továbblépni, míg erre nem találunk azonnali megoldást. Míg nem fogadjuk el, hogy 1990 előtt sem tanulhatott bárki tovább és nem szerezhette meg azt a bizonyos „jogosítványt” ahhoz, ami feljogosíthatta volna őt, őket arra a bizonyos „népképviseletre”.

Mindenkinek figyelmébe ajánlom az…

 

1990-ben elvégzett statisztikai felmérés adatait. (KSH Statisztikai Évkönyv 1991.), mely szerint "... a kilencvenes évek kezdetétől ... az új helyzetbe került magyar társadalom elenyésző kisebbségének jelent reális kibontakozási lehetőséget. A többség számára a korábbi értékrendek felbomlása és a társadalmi kommunikáció új eszközeinek inadekvát léte”=(hiánya) „egyfajta funkcionális analfabétizmust eredményezett. Ha mindezekhez hozzáadjuk, hogy 1990-ben a 15 éves és ennél idősebb népesség 20,7 %-a nem rendelkezett befejezett 8 osztályos általános iskolai végzettséggel, és 1,2 %-uk iskolába sem járt, megállapíthatjuk, hogy Magyarország lakossága kettészakadt: a még mobilizálható tudással rendelkezőkre és a reménytelenül leszakadókra." ? "Ebben a helyzetben feltétlenül szükségesnek látszik kiterjedt felnőttoktatási intézményrendszerek létrehozása..." ... "Elsősorban azok helyzetének követése fontos, akiket alulképzettségük miatt ... nő az esélyük arra, hogy végleg "lecsúsznak", leszakadnak ..., teljesen perspektívátlanná válnak még utódaik sorsát tekintve is." ... "Képezhetetlenségükkel erős indítékot adnak az Andorka Rudolf által kétharmad-egyharmad§, esetleg az egyharmad-kétharmad típusúnak definiált társadalom§  kialakulásához, vagy (már) tartósításához."

 

: "A képző intézmények szerepeinek újragondolása, a képzési tartalmak korszerűsítése, a leszakadók helyzetének javításához eszközök, módszerek és a folyamatos feltáró vizsgálat megszervezése, működtetése feltétlenül állami feladat, amely akkor valósítható meg hatékonyan, ha az kormányprogram szintjére emelkedik. E programnak a feladata a veszélyeztetett rétegek leszakadásának megelőzése, megakadályozása. A program szerves része kell legyen a felnőttoktatást is magába foglaló átfogó oktatási program." (Új Pedagógiai Szemle 1995/2.)  

Most már csak azokra a politikusokra kell szavazni, akik megteremtik annak lehetőségét (valódi kárpótlás, tudás, induló tőke), mellyel az egyén képes lehet saját sorsának jobbra fordítására! Ehhez olyan választási törvényre lenne szükség, amely lehetővé tenné a  „jelöltállítást” azok számára is, akik „csak” szellemi- erkölcsi elhivatottsággal (tőkével) rendelkeznek és nincsenek mögöttük pénz-hierarchák!

Csakis ezek után beszélhetünk népfelségről, amelyik majd „átveszi a hatalmat”!

 

 

A Nemzeti Kerekasztal összehívását a 2007. szeptember 15.-én, a Hősök terén megtartott Nemzeti i nagygyűlés határozata értelmében hívjuk össze.

Ott és akkor a Nemzeti Koordinációs Testület (NKT) a nagygyűlésen ismertette azokat a súlyos gondokat, melyek megoldásra várnak egy nemzeti kerekasztal tárgyalásán.

Ezt a kérdéskört már akkor 23 pontban foglaltuk össze, mely kiindulási alapja a most összehívott tárgyalás sorozatnak.

 

Az NKT felmérve az elvégzendő feladatokat úgy indítványozza, hogy ne egy testület, hanem a feladatokat szakmai, és politikai rendezőelvek szerint szétválasztva, szekciókban vitatjuk meg. Ezt a tennivalók sokrétűsége, és sokasága teszi indokolttá.

A szekcióban a vitát a szekcióvezetők vezetik, akik nem felettesei a szekció tagoknak, feladatuk a vita vezetése, és adminisztrációja, a határozatok rögzítése. A határozatokat jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

A szekciók a feladatokat önállóan oldják meg, és terjesztik elfogadásra a kerekasztal közgyűlése elé, melyet a szekcióvezetők, és az NKT alapító szervezetinek egy-egy küldötte alkot.

 

A legnehezebb feladat a Nemzeti Kerekasztal legitimitásának elfogadtatása.

Ki kell vívnunk, hogy a hatalom a Nemzeti Kerekasztal-t a Népfelség jogos képviselőjének tekintse, mint egyenrangú tárgyaló felet!

 

Jelszavunk legyen: Magyarnak lenni szent hivatásunk!

 

Rajkai Zsolt sk. Koordinátor

A Nemzeti Koordinációs Testület javaslata a munkacsoportok, szekciók kialakítására:

 

  1. Törvényességi szekció. A népfelség átveszi a hatalmat

 

a.)  A történelmi alkotmány helyreállításának kérdései

b.)   A legsürgősebb törvénymódosítások előkészítése

c.)    Az elszámoltatás jogi kérdései, teljes körű

 vagyonelszámoltatás, felelősségi kérdések

d.)   BTK, büntetésszigorítás, vagyon és személyi biztonság

e.)   A büntetés végrehajtás szigorítása

f.)     Az új választási törvény alapelvei

g.)   A kormányzati rendszer

h.)   Minisztériumok

i.)     A kormányzó

 

  1. Nemzetgazdasági szekció. Jóléti társadalom, a tudás a munka értéke

 

a.)   Az adósság állomány kezelése

b.)   A bankrendszer felülvizsgálata, átalakítása

c.)    A Magyar Nemzeti Bank

d.)   Pénzrendszer, új pénz kibocsátás

e.)   A magyar valuta

f.)     Nemzeti adópolitika

g.)   A költségvetés saroktörvényei (mire hány %)

h.)   Állami támogatások rendszere

i.)     Hitel intézmények

 

  1. Belpolitikai szekció A társadalmi béke országa

 

a.)  Történelmi alkotmány helyreállítása

b.)   Új választási törvény (népképviseleti rendszer)

c.)    Alkotmányozó nemzetgyűlés

d.)   A nemzetgyűlés rendszere, alsó és felsőház

e.)   Rendvédelmi erők, rendőrség, csendőrség, nemzeti gárda

f.)     A fegyveres őrző, védő KFT-K felszámolása, különös

      tekintettel az idegen érdekeltségű szervezetekre

 

  1. Szociálpolitikai szekció. Szegénység felszámolás

 

a.)  A dogozó nagycsaládosok támogatása,

népesség növekedés kérdésköre

b.)   Gyermekellátás

c.)    Munkanélküli segély

d.)   Közmunka kötelme

e.)   Munkahely, és munkabiztonság kérdéskör

f.)    Foglalkoztatáspolitika

g.)   Nyugdíjas politika, új nyugdíjtörvény, a nyugíj mértéke

 

5.    Külügy, külpolitikai szekció. Szövetségesek- barátok- kívülállók-

                                                    ellenségek

 

h.)   Szomszédpolitika, és Trianon

i.)     A Szent Korona egykori országainak egysége

j.)     Új diplomáciai gondolkodás. Nemzet-testvériség erősítése

k.)    Trianoni revízió előkészítése, az autonómia kérdései

l.)     Külképviseletek

m.) Viszonyunk az Európai Unióhoz

 

     6. Agrár politikai szekció A magyar föld nem eladó külföldinek!

 

     a.) A termőföld tulajdonjogának védelme

     b.  A termelők támogatása

b.)  A magyar áruk védelme

c.)    Exporttámogatások

d.)   Garantált felvásárlási alapok

e.)   Termőföld minőségének megőrzése, védelme, talajvédelem

f.)     Állattenyésztés magyar fajták

g.)   Növényvédelem

h.)   A biotermesztés fejlesztése, támogatása

i.)     Növényi energiaforrások

j.)     Vízgazdálkodás, bel- és árvízvédelem

k.)    A vízügy meg- és átszervezése, társulatok

 

7.    Ipari, és kereskedelmi szekció Magyar iparfejlesztés, magyar áruellátás

 

                        a.  Hazai nyersanyag, erre épülő iparfejlesztés

b.    Új ipari struktúrák kialakítása

c.    Kézműves ipar, és kisvállalkozások fejlesztése

d.    Ipartudomány fejlesztése

e.    Energia ellátás, belső források, megújuló energiák

f.     Árszabályozási rendszerek

g.    Magyar áruk védelme

h.    Multik szabályozása TESCO, AUCHAN stb.

i.      Kiskereskedelem újra élesztése

j.      Gyógyturizmus, idegenforgalom, belső export

k.    Idegenforgalom

l.      Falusi túrizmus

 

   

  8. Egészségügyi szekció Egészséges társadalom, gyógyítás-megelőzés

 

m.   Gazdasági feltételrendszer, költségvetés

n.     A betegellátás fejlesztése, háziorvosi ellátásfejlesztés

o.     Kórházi rendszerek helyreállítása

p.     Egészségházak, ápolási otthonok

q.     Gyógyszerellátás, differenciált támogatás

r.      Nyugdíjasoknak, 18 éven aluli tanulóknak 90 % os,

s.     Egyházak bevonása az ápolási rendszerbe

 

  1. Oktatási, egyházi, tanügyi szekció A tudás társadalma

                     

a.     Az iskolarendszerek tudás alapon működő kialakítása

b.     A liberális oktatási törvények felszámolása

c.     Kis települések iskola ellátása

d.     Interaktív oktatási rendszerek, számítógépes távoktatás

e.     Iskolai sportfejlesztés

f.     Tradicionális magyar oktatási rend

g.    Iskolai rendtarás szigorírása

 

  1. Infrastruktúrafejlesztési szekció Vissza a vasútra

 

a.     A vasúti közlekedés helyreállítása, vasútfejlesztés!

b.     Közúti fejlesztés, országos, vidéki úthálózatok

c.     Autópályák

d.     Telekommunikációs rendszerek, mobil szolgáltatások

e.     Vízellátás, csatornázás

f.      Interaktív telekommunikáció

 

       11.   Nemzetvédelem, határvédelem A Kárpáthaza védelme

 

a.)   Fegyveres erők rendszere

b.)   Határőrizet

c.)     Védelemfejlesztés

d.)   Semlegesség kérdése- nemzeti gárda mint hadsereg

e.)   North Atlantic Treaty Organization NATO

f.)     Más szövetségesek?

 

     12.) Foglalkoztatáspolitika. A munka becsülete, csak munkáért jár

                                                  jövedelem                                   

 

a.)    Munkahely teremtő támogatások

b.)    Kisvállalkozások

c.)    A munkanélküliség felszámolása

d.)    Adókedvezmények

13.   Kisebbség politikai szekció

 

a.)   Kisebbségek regisztrációja, nyilvántartása, kisebbségek 

                      szavazati  joga, választhatósága.

                  b.) Nemzet alkotó kisebbségek köre

                  c.) Kisebbségek meghatározása

                  d.) Zsidókérdés

                  e.) Cigánykérdés

               

     14. Környezetvédelemi szekció Elsődleges az EMBERI egészség

             védelme!

 

a.)  Az emberi környezet védelme

b.)  Az egészségre káros táplálékok kitiltása a kereskedelemből

c.)  Az élő természet védelme

d.)  Természetvédelmi területek védelmének szigorítása

e.)  Nemzeti múltunk, történelmi értékeink feltárása, és védelme

f.)  Élő, felszíni, és felszin alatti vizeink minőségi és mennyiségi

      védelme.

g.)   Határvizek minőségi, és mennyiségi védelmének szigorítása

 

      15. Ifjúsági, sport és testnevelési szekció Egészséges társadalom Ép

            testben ép lélek

 

a.)   Az iskolai, és a tömegsport kiemelt támogatás

b.)   Cserkész mozgalom, és a levente mozgalom felélesztése, támogatása

c.)    Cserkész olimpia

d.)    Torna és sport termet minden településnek!

e.)    A kábítószer fogyasztás drasztikus visszaszorítása

 

16.  Kártérítési szekció  A hála  a háború, az 56-os hősök iránt

                  

a.)   A politikai üldözöttek az eddig nem támogatott és nem

      kártérítettek  körének, anyagi, erkölcsi kártérítése.

b.)   A háború után munkaszolgálatra vezényelt magyar állampolgárok

kártérítése.

              c.) Az 56-os elítéltek, és örököseinek teljes anyagi és erkölcsi kártérítése.

d.) A hortobágyi deportáltak, és örököseinek kártérítése

e.) A Gulagra elhurcoltak, és örököseinek kártérítése

 

17.  Kulturális, kultúrpolitikai, hírközlési A média hatalom kizárása

 

a.    Nemzeti televízió

b.    Kereskedelmi televíziók

c.    Szórakoztató ipari TV-k

d.    Közszolgálati TV-k

e.    Rádiók, nemzeti adók

f.     Interaktív kommunikációs rendszerek

g.    Kulturális közösségek

h.    Kultúrotthonok

 

     18.Építési és beruházási szekció. Otthont minden gyermekes családnak

 

a.)    Ingyen lakást a fiatal házasoknak

b.)    Kiemelt beruházások felülvizsgálata

c.)    Új beruházási törvények

d.)    Állami beruházások  

e.)    Panel program       

 

19. Energia politika. Szabadulás az olaj rabságából

 

f.)    Energia forrásaink

g.)    A megújuló energia készletek

h.)   Geotermikus energiák

i.)      Vízi energia

j.)      Szélerőművek

 

20.     Vallás és egyházpolitikai szekció

 

a.)   Az egyház kiemelt szerepe a társadalomban

b.)   Az üzleti, és keresztény ellenes szekták ( betiltás?)

c.)   Az egyházak kártérítése, az egyházi vagyon rehabilitása

d.)   Regnum Marianum templom felépítése

 

Vass István <istvan.vass@invitel.hu> írta, 2008.04.08.:

> 

> "NEMZETI KEREKASZTAL"

> A NEMZETI EGYSÉG VALÓS IGÉNYÉNEK TÜKRÉBEN.

> 

> A Nemzettel a Hazáért Összefogás Közössége képviseletében,- amely,

> hasonlatosan bármelyik résztvevőhöz, egy kislétszámú nemzeti radikális

> csoport,- magam is ott voltam egy ideig, most szombaton, ápr. 5-én a

> Magyarok Házának pincéjében levő Árpád étteremben, ahol alakuló ülését

> tartotta a Nemzeti Koordinációs Testület szervezésében létrejövő

> 'Nemzeti Kerekasztal."

> Azért teszem idézőjelbe,a nevet, mert egyrészt koránt sem tekinthető

> kereknek ez az asztal, hiszen fontos, mérvadó személyiségek, és

> megkerülhetetlen jelentős politikai szervezetek jelenléte nélkül

> történt az alakulás.

> 

> Ugyanakkor talán érdemes megemlíteni, hogy már létezik egy Nemzeti

> Kerekasztal, a Magyarországért Párt, a Zöld Párt és más szervezetek

> által létrehozva. Tehát immár kettő darab Nemzeti Kerekasztalunk is

> van, ám valójában egyík sem felel meg azoknak a kritériumoknak,

> amelyeket egy ilyen grémiumnak fel kell tudnia mutatni.

> 

> A létrehozás szándéka, a nemzeti egység megteremtésének szándéka

> tiszteletre méltó. Az egység létrehozása ugyanakkor nem pusztán

> önmagáért való, hanem az aljas hatalom legyőzésére valósítandó meg.

> Szükség esetén a választásokon való jó eredmény elérésével.

> Voltak is erre már kísérletek. Az a baj, hogy mint eddig, most sem

> teljes az egység. Az a baj, hogy mint eddig, most is, valójában más

> nemzeti szervezetek nélkül, velük nem igazán szót értve, talán még

> kicsit velük szemben is történt e magalakulás.

> 

> Gondoljunk csak a Magyar Nemzeti Frontra. A Jobbik Magyarországért

> Mozgalomra. Gondoljunk csak arra, hogy a megalakuláson résztvevő kis

> szervezetecskék, összességében nem közelítik meg akár csak a két

> említett nemzeti párt létszámát, támogatottságát, politikai súlyát.

> Lettlégyen az a NaHÖK, az MNM, a FNB, MNB2006, REFOR, MAREVOSZ, Szent

> Korona Szolgálat, vagy bármely szervezet a jelenlévők közül,

> tízes-százas nagyságrendű létszámmal, sekély támogatottsággal,

> valójában ma mérhetetlen, értékelhetetlen politikai súllyal rendelkeznek.

> Ez érthető, ha arra gondolunk, hogy a hatalom mindent elkövet azért,

> hogy kiszoruljanak a nemzeti, nemzeti radikális erők a

> nyilvánosságból, de magyarázza ezt a  helyzetet az a tény is, hogy

> mindezidáig nem történt meg a valódi összefogás, amely átöleli az

> egész nemzeti radikális oldalt. Csak a szándék, csak a beszédek,

> nyilatkozatok, tanácskozások szintjén, de érdemi tettek nélkül. Sajnos

> most sem. Most szombaton is vég nélkül, mindenki elmondhatta "ami a

> szívét nyomja", s született egy nyilatkozat. Immár ugyancsak a

> második. Hiszen nemrég történt mindez pontosan ugyanígy, pontosan

> ugyanitt. Szép számú szervezet képviselője, és magánszemélyek által

> nyilatkozva, aláírva, két alkalommal is. Először indult a NEM (Nemzeti

> Egység Magyarországért), aztán miután abból semmi NEM lett,

> következett a NEMZETI RADIKÁLIS SZÖVETSÉG. Aztán miután abból sem lett semmi, most itt az újabb kísérlet.

> 

> Tudomásul kellene venni, hogy mára véglegesen kialakultak ezen a

> térfélen is az erőviszonyok. A legjelentősebb, legnagyobb

> támogatottsággal rendelkező nemzeti radikális párt a JOBBIK. Nélküle a

> többi kis csoport esélytelen a hatalom megszerzésére, vagy annak

> közelébe való jutásra, ahonnan már érdemben lehet tovább lépni

> kitűzött céljaikért. A mi kis csoportjaink nélkül viszont a JOBBIK is esélytelen, mert lerontjuk egymás lehetőségeit.

> Amennyiben ugyanis, a mi kis csoportjaink mégis külön szervezkedve

> jelennek meg a politikai palettán, a választásokon,úgy, amellett, hogy

> a futottak még kategóriájába sorolnak, a JOBBIK esélyeit is jelentős

> mértékben rontják, az elvitt szavazatokkal.

> 

> Kívánom, hogy ez a kísérlet eredményes legyen. Ahhoz viszont

> elengedhetetlen a saját magunkkal szembeni őszinteség, a korrekt

> helyzetelemzés és ismeret, és mindebből következően mindannak belátása, amiről írtam.

> 

> A "nemzeti kerekasztal" maga elé állított feladat és

> követelményrendszer megvalósítása ugyanis egy kormányzati ciklus

> törvényhozási lehetőségein is túl mutat, s mindannak megvalósítása a

> VALÓDI, TELJES EGYSÉG NÉLKÜL,  nem több mint álmodozás.

> Javaslom tehát, legfontosabb lépésként a JOBBIK megkeresését, és a

> velük való tárgyalások megkezdését.

> Ugyanakkor, nevek említése nélkül, bevonni komoly, mérvadó

> szakembereket a szekciók munkájába, akik  azok tevékenységét irányítják, összefogják.

> 

> Vass István