Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 15., kedd

692 - Ágoston Zoltán Nyíregyháza: Mi az amivel megsértettem, mit írtam vagy továbbítottam?

Von: Ágoston Zoltán [mailto:agostonzoli@gmail.com]
Gesendet: kedd, 2008. április 15. 10:51
An: Házik Zoltán
Cc: Kutasi József;
Betreff: Ágoston Zoltán!

 

TISZTELT CÍM!


Ez NEM  KUTASI JÓSKA bátyánk küldött leveleiben szerepel?  Ha igen ?- nem értem ezeket a sorait s alábbi nekem címzett levelét Jóska bátyámnak... Aki törlését kéri annak eleget teszek, törlöm. De ne Jóska bátyám tiltson el attól aki nekem is küld és én viszonozom.

Mi az amivel megsértettem, mit írtam vagy továbbítottam? Például  Kruták Lajos Úr,- őt mért? Ő is küld nekem levelet. Vagy e levél íróját?

 

Tisztelt Agoston Zoltan es Kutasi Jozsef urak

Mar nem tudom hogy kerult Agoston urhoz az e-mail cimem, de halas vagyok azert, hogy kuldi nekem a leveleit. O altala szereztem tudomast pl. a rimaszombati naplorol es mas elszakitott teruletrol leadott hirekrol.

Koszonom Agoston Zoltannak a leveleit.

Jo munkat kivanva szivelyes udvozlettel Mindekettojuknek
Aldbolyi E. Judit

 

 Nem sorolom tovább a kapcsolataimat.

 

 Megbecsüléssel: Ágoston Zoltán
                             Nyíregyháza

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------