Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 15., kedd

693 - Kutasi József: Ki Ön az, aki nekem parancsol? („picikét fékezze le magát”!) Én az egész világon egy szabad embere vagyok. Nekem nem parancsolhat senki!

 

Nyílt levél!

 

Von: Házik Zoltán [mailto:ptszszt@gmail.com]
Gesendet: kedd, 2008. április 15. 10:59
An: Ágoston Zoltán
Cc: Kutasi József; daniel@kutasi.eu; Házik Zoltán; donkonesimonjudit@t-online.hu; SeeFeeGmbH@aol.com; Johannes Roeczey; J. J. Roeczey; joe pungur; attila@bodo-de-karatna.de; Ágoston T Debrecen; LÁSZLÓ MIHÁLYI MOLNÁR; MVSZ Patrubányi MIklós; Bene Gábor; Dr Bokor Imre; Dr. Szitányi György; Kovács Kálmánné - Nóri; alpar alpar; Ivan Vajda; Ivan Vajda; Emma Laszlo; Geza Jeszenszky; cdhecb@gmail.com; Attila Petheő; Honti Attila
Betreff: Ágoston Zoltán!

 

Tisztelt Házik Zoltán Úr!

 

Házik Zoltán írja: „Számtalan levelet kapok én is naponta olyanoktól, akik Kutasi József listáján is szerepel!"

Kutasi József írja: Az csak egy ismerős, baráti, rokoni, családi levelező címtár!

                                                       

Ki Ön az, aki nekem parancsol? („picikét fékezze le magát"!)

 

Én az egész világon egy szabad embere vagyok. Nekem nem parancsolhat senki! Jó indulatú tanácsot elfogadok.

 

Ez a köszönet azért, amit a világon élő magyar testvéreimnek teszek? Ha akarom, tevékenységemet azonnal megszüntethetem. Nem vagyok köteles ezt a magam adta munkát, tovább folytatni. Nem vagyok költő, író, újságíró, riporter és Media személy. Nem az én feladatom másokat tönkre tenni, kinevetni, kigúnyolni, sárba taposni, lejáratni, bíróság elé vinni, megbüntetni, lezáratni… és így tovább. Nem vagyok kém, besúgó, álarcot hordó és másokat eláruló ember. A Jó Isten velem van és vigyáz rám!

 

Mi az egész világon sem pártokhoz, sem egyesületekhez, sem alapítványokhoz, sem intézetekhez, sem egyházakhoz (kivéve a katolikus, de nem aktív!), sem csoportokhoz (csak Kutasi Daniel a Külföldi Magyar Cserkészszövetséghez), személyekhez és így tovább, nem tartozunk és nem is szimpatizálunk velük.

Családon belül, minden támogatás és segítség nélkül dolgozunk, az Anyaországban élő testvéreink javára. Ezt a feladatot azért vállaltuk, hogy a világon elszórt magyarok, meg más nemzetiségűek, tájékozódva legyenek a Magyar hazánk politikai, gazdasági, erkölcsi és szegénységi állapotáról.

 

Honfitársi üdvözlettel,

 

Kutasi József
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kedves Zoltán barátunk!

Amit leírtál, nagyon helyes!
Számtalan levelet kapok én is naponta olyanoktól, akik Kutasi József listáján is szerepel!


Tehát:
Jóska bátyánk legyen szíves és egy picikét fékezze le magát!

 

Hálás köszönettel

Házik Zoltán
Polgár Info felvidéki, kárpátaljai, délvidéki
főszerkesztője

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ágoston Zoltán <agostonzoli@gmail.com> írta, 2008.04.15.:

TISZTELT CÍM!


Ez NEM  KUTASI JÓSKA bátyánk küldött leveleiben szerepel?

Ha igen ?- nem értem ezeket a sorait s alábbi nekem címzett levelét Jóska bátyámnak...

 

Ha máshonnan egyforma tartalmú E-mailt kap, akkor kérem, az én küldeményemet ne vegye figyelembe.
Ha arra gondol, hogy kérés nélkül írtam, jusson eszébe: Az internet nyílt, s ha nem akar kéretlen leveleket kapni, ne küldjön sehová, mert levelével a címe is megy. Sajnos egy E-mail több számítógépen is átmegy, így annak nyilvánossága egy képes- vagy levelezőlappal összehasonlítható! Leiratkozási szándék esetén, küldjön egy drótpostát.



Aki törlését kéri annak eleget teszek, törlöm.

 

De ne Jóska bátyám tiltson el attól aki nekem is küld és én viszonozom.

Mi az amivel megsértettem, mit írtam vagy továbbítottam?

 

Például  Kruták Lajos Úr,- őt mért? Ő is küld nekem levelet.

 

Vagy e levél íróját?

 

Tisztelt Agoston Zoltan és Kutasi Jozsef urak

Mar nem tudom hogy kerult Agoston urhoz az e-mail cimem, de halas vagyok azert, hogy kuldi nekem a leveleit. O altala szereztem tudomast pl. a rimaszombati naplorol es mas elszakitott teruletrol leadott hirekrol.

Koszonom Agoston Zoltannak a leveleit.

Jo munkat kivanva szivelyes udvozlettel Mindekettojuknek
Aldbolyi E. Judit

 

Nem sorolom tovább a kapcsolataimat.

 

Megbecsüléssel: Ágoston Zoltán
                             Nyíregyháza

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Házik Zoltán <ptszszt@gmail.com> írta, 2008.04.15.:

 

Kedves Ágoston Zoltán!
Az alábbi címeket egész nyugodtan meg hagyhatod a levelező listádon, ugyanis nekünk is kapcsolatunk van velük:

Lengyelországi Magyarok;;; Magyar Baráti Kör Mozgalom; Magyar Iskola - Erding; Magyar Katolikus Missió München; Magyar Katolikusok Frankfurt; Magyar Kereskedelmi és Iparkamara; Magyar Szintársulat;

Rőczey J.János; SeeFeeGmbH@aol.com

Viszont a két Jánossal személyes kapcsolataink is vannak, de mind-e mellett szakmai is!

Tehát!
Ha még Kutasi Jóskának valaki is a személyes listáján szerepel, nem azt jelenti, hogy esetleg másnak nem lehet vele személyes, esetleg szakmai kapcsolata!
A net az nyílt és szabad - igyaz Jóska?

Részemről ennyi, és e levél tartalmára ne is válaszoljatok - véleményemet le írtam!

üdv.) Zoltán


Kutasi József <antal@jozsef-kutasi.de> írta, 2008.04.15.:

 

Tisztelt Ágoston Zoltán!

Az itt látható neveket címükkel együtt, azonnal vegye ki a listából és részükre ne küldjön semmiféle postát.

A felsoroltak az én jó ismerőseim, barátaim, rokonaim és családtagok. Ezek a nevek csak az én privát levelezéseim által kerültek Önhöz, mert egyszer egy hibát csináltam az elküldésnél. Nem a „Bcc…"-be, hanem a „Cc…" be tettem a címeket, ahol az Öné is volt.

KÉRNÉM, a további kellemetlenségek elkerülés miatt, a kérésem teljesítését.

Honfitársi üdvözlettel

Kutasi József

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Von: Ágoston Zoltán [mailto:]
Gesendet: Montag, 14. April 2008 23:06 –

Antal Ernő; Antal Ernő Balogh Gábor; Berze Dezsőné;; Cserháti Ferenz Dr.; Csikász Gáborné; Csikász Orsolya;; Deli Árpád; Dr. Horkovits Kovács János; Erdő Péter dr.; Erkel Tibor; Ez az újság nálunk...;; Für Dávid;.; Gerlei Anikó; Grégor Blanka; Grégor Ivett; Gáspár Csaba; Gáspár Tibor; Gáti Zita; Gögh Lista; Gögh Lista; Gögh Lista; Haffner Roland; Heike Krutak; Hemmer Gizella; Anna; Hámos László; Hétvégi Magyar Iskola;; Juhos József;; Karasszon Attila és Zsuzsanna; Kecskés István;; Kenéz Attila; Kiss Antal;; Kollár László; Dr; Konthur Zoltán;; Kovács Márton;; Kucsera János;;; Károlyi Zsolt;;;; Lengyelországi Magyarok;;; Magyar Baráti Kör Mozgalom; Magyar Iskola - Erding; Magyar Katolikus Missió München; Magyar Katolikusok Frankfurt; Magyar Kereskedelmi és Iparkamara; Magyar Szintársulat;; Mátyás Sándor/Glória Victis Alex u. Éva; Nilsson Gyöngyvér; Novák Támas; Oberle János jun.;; Paczolay Balázs;; Piliscsabáért Egyesület;; Pék László;; Ravasz Zoltán;; Regös Magyar Néptáncegyüttes; Rom. Kat. Egyh. Gyüjt.;; Rácz Emőke; Röcsey János; Rőczey J.János; SeeFeeGmbH@aol.com; Sorger Elisabeth;; Szabó István;

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------