Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. november 19., szerda

1.313 - B.Kiss-Tóth László: LEHETTEM VOLNA...

---------------------------------------------------------------B.Kiss-Tóth László L E H E T T E M V O L N A . . . Mondják /és írják/,ha már nem le/he/ttem kardinális,attól még lehettem volna /talán/eszement, dilettáns, galád kancellár is ! ... De nem lettem, mert nem loptam/!/, mert nem csaltam/!/,és szarházivá sem váltam soha/!/,s ha köreimben buzogott is a politikai vulva,mégsem voltam annyira lealjasulva,mint néhány hazug szocliberális ... ... És nem voltam eléggé ostoba/!/,sem szenvedõ népemet verõk ostora/!/,sem a Sátán hithû apostola/!/,... és nem nyílt ki sohasem a bugyelláris ... Nem voltam szélhámos soha/!/,sem MÁSságát fitogtató buzerális,/!/,sorsunk '45. óta mostoha,és létünk most tõlük lett katasztrofális ... Mondják, hogy ... lehettem volna/?/ !Igen, igen tudom, hogy lehettem volna,ha igaz lelkeket én is mételyként mérgeztem volna,mint teszi odafönn a DiliHázbana sok kéjliberális, égve lázban,s ahol még dr. Dilinyó sem normális/!/... Sé, 2008. aug. 18-19.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------