Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. május 26., szombat

14.619 - HALLÓ MAGYAR HÖLGYEK A HAZÁNKBA MAGYARORSZÁGON!

Kívánnák egy hozzám illő Asszonyt, titkos szerelemre, nyílt találkozásra, vagy talán az egész életre!  CSAK 55 ÉVES KORIG! 


Olyant  aki jó kinézésű, nem munkanélküli, hatósági bizonyítványa van, független,  igazságos,  becsületes, tud szeretni, szerelmeskedni, szellemileg friss, intelligens, művelt, igénytelen, megértő, egyszerű, kitartó, házias, sütni-főzni tud, nem veszekszik, nem csal meg, nem alkoholista, nem dohányzó, az én fajtám, talán tud velem élni az életem végéig, illetve örökre, és a síromon a virágokat is ápolni tudja.

Az itt felsoroltak az én tulajdonságaimat sugározzák vissza, mert megegyeznek a saját életemmel! 

Életfenntartási fedezetem megvan, amit a másik féltől is elvárok!

Egy hozzám illő Hölgyet csak azért 55 évig, mert Kelet-Európában, az asszonyok sajnos  - tisztelet a kivételnek -, azon felül öregnek néznek ki, nem úgy mind Nyugat-Európában, ahol az 55 éven felülieknek ápolt a kinézésük.

Magyarországi - mert itt születtem Budapesten -, élet méretben 75 éves vagyok, de mivel 55 évig Nyugat-Németországban éltem, így a kinézésem 60 - 65 év, mert ott nem öregszik, hanem fiatalodik a társadalom - úgy mind én is -, akí egészséges életet él, és betartsa az életforma szabályait.

ÁLLAMPOLGÁRSÁGOM MAGYAR ÉS NÉMET! 

VÉGLEGESEN MAGYARORSZÁGON ÉLEK!

Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget
Munkácsy Mihály köz 3

Mobil: 0036 70 589 98 83 Csak sürgős esetben!  SMS a nap 24 órájában!
E- mail: jozsef@kutasi.eu
Facebook: Üzenőfal