Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. október 7., kedd

19.447 - Bíró József: Arra szerettem volna kérni, hogy ne éhezzen a családom 30 napból 10-et ! > 2014. október 06.


Tegnap, 13:24 · 2014. október 06. 

Kedves Mindenki!

SZERETNÉK SOK KÉTELYT ELOSZLATNI!

A sors úgy hozta, hogy nagyon nehéz helyzetbe kerültem a családommal együtt! Betegségem és meggyengült állapotom, az egyre kilátástalanabb helyzetünk arra kényszerített, hogy hasonlóan gondolkozó emberektől kérjek segítséget! Nagy tisztelettel meg is köszöntem! De a vihar a fejem felől nem ül el, és egyre súlyosabb és kilátástalan! Mindent megjártam, hogy segítséget kérjek, de sokra nem mentem vele! Mi a nyomorgás és az éhezés szélére kerültünk! Tudomásomra jutott az is, hogy volt aki megjegyezte, "ha utazgatni tudok az országban, akkor miért kérek segítséget!" Nos.
ÉN A MÁV-NÁL DOLGOZTAM ÉS ONNAN JÁR NEKEM TELJESEN INGYENES UTAZÁS! 
Tehát ez a helyzet! Azért írtam mindezt le, hogy aki akart esetleg segíteni, ne gondolja, hogy erre kértem, segítséget! Arra szerettem volna kérni, hogy ne éhezzen a családom 30 napból 10-et !

Köszönöm Biró József



--


KATTINTANI és  található > Kutasi József Antal:
www.jozsef-kutasi.de
http://kutasi.blogspot.com < IDE IS KATTINTANI <
Figyelem! 
"KUTASI JÓZSEF új neve: KUTASI JÓZSEF ANTAL"
​, mert három Kutasi József személy is található a Google oldalán, illetve az Internetben, akik csak névrokonok!
ERRE A CÍMRE:<jozsef@kutasi.eu> KÉREM AZ ÜZENETEKET, ÉS AZ ANYAGOKAT A KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalára!