Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. február 14., szombat

1.799 - Czakó István: Én soha nem ünnepeltem Valentin napot, s ezután sem fogom megtartani, sőt tiltakozom ellene, mivel hazánkban Bálint nap van ekkor!

Von: Czakó István

Gesendet: szombat, 2009. február 14. 04:12
An: Kutasi József
Betreff: VALENTINS NAP! >
Bálint nap

Tisztelettel kérem az efféle, a magyar hagyományoktól távol álló, amerikai eredetű - ünnepnek nevezett - üzleti napok hanyagolását. Nem, hogy nem vagyok rá kíváncsi, hanem egyenesen dühít az az idiotizmus, amivel egyesek egyenesen rajongással tartják meg az ilyen gyökértelen, nyálas napokat.

Én soha nem ünnepeltem Valentin napot, s ezután sem fogom megtartani, sőt tiltakozom ellene, mivel hazánkban Bálint nap van ekkor!

Czakó István

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------