Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. február 21., szombat

1.834 - Kutasi József: Amit Németországban 52 évig nem csináltam, azt ezután sem fogom csinálni

Von: Kutasi József [mailto:antal@jozsef-kutasi.de]
Gesendet: Samstag, 21. Februar 2009 15:53
An: 'Benedek.Suck@t-online.de'
Betreff: 1.833 - Kutasi József: Amit Németországban 52 évig nem csináltam, azt ezután sem fogom csinálni

 

Nyílt levél!

 

Von: Benedek…………

Gesendet: szombat, 2009. február 21. 12:31
An: "József Kutasi"
Betreff: Ajánlat

 

Tisztelt Kutasi Úr!
Hónapok óta szimpátiával olvasom az Ön címéről érkezett információs anyagokat. Látom, hogy koncepciózus tevékenységet folytat és "elszánt". Nagyrészt egyetértek a gondolataival - már amelyeket a sorok között is olvashat az ember - ahogyan mondani szokás. Kérem! Nem gondolta, hogy egy rendszeresen megjelenő "internetes újságot" kellene és lehetne összeállítani. Természetesen ebben - megfelelő feltételek mellett - késséggel közreműködök. 
Münchenben élő hivatásos újságíró vagyok a Magyar Újságírók Szövetsége és a Bajor Újságíró Szövetség tagja. Magyarországi médiákat tudósítottam eddig és Münchenben a "Magyar Glóbusz" újságot szerkesztettem, amelynek tulajdonképpen ma is felelős szerkesztője vagyok -  bár a lapot a tulajdonos egy ideje szüneteli. Készítettem nemzetközi havilap projektet és szerkesztőségi struktúra tervet az elmúlt évek során. Münchenben Zertifikációval járó 1 éves "Medien-und Bildredakteur" iskolát végeztem 78%-os eredménnyel/Photshop, Flas, Dreamweawer, Fireworks/ vagyis mindazt ismerem ami az internetes újság-szerkesztéshez szükséges. Szakmai kontaktusom élőek, egy internetes oldal szerkesztéséhez és szakmai-financiális menedzseléséhez szükséges maroknyi "stábot" napokon belül össze tudok "verbuválni". Fantázia van a dologban...
Kérem gondolja át ez az ajánlatot és "beszéljünk" róla mihamarább.
Tisztelettel:
Benedek
újságíró

 

Kedves Benedek Úr!

 

Köszönöm a sorait! Az ajánlata nagyon jó! Sajnos nemet kell mondanom! Amit Németországban 52 évig nem csináltam, azt ezután sem fogom csinálni. Mi háttérben, családon belül dolgozunk  és a világon élő, magyarul tudó testvéreinknek, meg más nemzetiségűeknek, továbbítjuk az igazságos tájékoztatót arról, ami az Anyaországon történik! A külföld nem segít – csak a vagyont viszik el - , így nekünk magyaroknak kell, saját erőnkből, a rendszer változást, meg csinálni. A Kutasi József – Politikai Hírfutár-t, Magyarországon is olvassák, és érzik azt, hogy a Kutasi József család Münchenből, gondol rájuk.

 

Nagyon sok anyagi kérés érkezik. Nem tudunk segíteni! A kérő leveleket sem hozzuk nyilvánosságra a Hírfutárban, mert akkor még több érkezne. Nem az a célunk! A fő feladat, mennél előbb egy új, szebb, jobb és szabad Magyarországot alakítani. Nem vagyok költő, könyv és újság író. Nem tartozok a Mediához. Önök sokkal jobban papira tudják írni gondolataikat, mind én. Írjanak sokat, de igazságosan. Írják meg a napi életüket. Írják meg a nyolc millió lakos sorsát, … és így tovább.

 

A Jó Isten nekem ezt a feladatot adta, és én elfogadtam. Senki nem kért meg, hogy csináljam, de csinálom a Magyarországon élő testvéreim javára, hogy legalább legyen egy remény, hogy érezzék a változás jövetelét. Annak a két milliónak nem kell, de hol marad a többi nyolc millió?

 

Minket senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Abból a kevés nyugdíjamból, vesszem el azt a kis pénzt, ami erre a feladatra szükséges. Ez így jó, mert senki felé sem, kötöm le magamat. Független, semleges és önálló vagyok. Itt ezzel -  a napi munkával  - , az időmet nagyon igénybe veszi, de -  tisztelet a kivételnek - , még egy köszönet sincs. Köszönetet várhatok, az eredményes  rendszerváltás után – ha megélem - , ha nem akkor a Jó Isten feladata, azt megköszönni.

 

A Kutasi József – Politikai Hírfutárt és a Hírlevelet, azonnal beszüntethetem, illetve beszüntetem, az elért eredmény után.

 

Végezetül, akiknek a villámposta címe nálam van – legyenek nyugodtak - , biztonságba van!

 

Tisztelettel és szeretettel,

 

Kutasi József (Jóska bácsi)

 

Ha máshonnan egyforma tartalmú E-mailt kap, akkor kérem, az én küldeményemet ne vegye figyelembe.
Ha arra gondol, hogy kérés nélkül írtam, jusson eszébe:

Az internet nyílt, s ha nem akar kéretlen leveleket kapni, ne küldjön sehová, mert levelével a címe is megy.

Leiratkozási szándék esetén, küldjön egy drótpostát.

www.kutasi.eu

www.jozsef-kutasi.de

www.cserkeszbolt.de.vu

www.kutasi-jozsef.hirfutar.de.vu

http://www.piliscsaba.hu/piliscsaba/index.php?id=18&view=single_conf&cat_uid=8&conf_uid=6 (Csevegő)

 

"Ha  Gyurcsány és kormánya  menesztése  halasztást szenved  és/vagy a parlament  feloszlatása hamarosan nem  valósul meg, akkor  számolni kell azzal, hogy a következő választások után hatalomra jutó kormány  és az ország  olyan katasztrófális helyzetbe kerül, amelyből 25-30 évig nem lehet kilábalni!  Gondoljanak erre azok a szavazók, akik foggal-körömmel ragaszkodnak  megbukott elveikhez és  leadereikhez, mert Marx-Lenin-Sztalin-Rákosi-Kádár-és Gyurcsány szellemét  hagyják örökségül unokáikra, csatolmányként pedig adóssághalmazt,  nyomort és  kilátástalanságot."

Forrás: Prof. Dr. Bokor Imre, az MJB elnöke > MAGYAR JUSTITIA BIZOTTSÁG 2009. február 18.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------