Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. február 20., péntek

1.829 - Csak a Ft árfolyam, és a cigánykérdés is elég lenne egy kormányváltáshoz, itt mi kell még nem tudom!

Von: @t-online.hu [mailto:@t-online.hu]
Gesendet: péntek, 2009. február 20. 15:11
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff:
"Szabadits meg  gonosztól"

 

Kedves Kutasi úr,

kapom folyamatosan az e-maitokat, de a laptopom nem tökéletes, így nem tudom mindig nyugtázni, hogy láttam, olvastam amiket küldött. Köszönöm szépen, nem tudom mikor jön haza, én  most olvasom Papp Lajos prof. úr könyvét "Szabadíts meg  gonosztól" címűt. Nem tudom mi fog itt történni, nagyon rossz környezetben lakom sajnos, a 13.kerületben, MSZP-és, ultra lib. pl Horn Gábor is a kerületben garázdálkodik,lehet hogy én nem látok világosan, de már szerintem ez nem mehet sokáig, és mióta tart már.

Elég elkeseredésre lenne okom, de hiszem, hogy kell történni valaminek, jobbnak kell jönni. Csak a Ft árfolyam, és a cigánykérdés is elég lenne egy kormányváltáshoz, itt mi kell még nem tudom. Nehéz az életem, rettenetes érezni, hogy nem hagyják dolgozni az embert, amikor akarna, és nem is elsősorban pénzért.

 

Minden jót kívánok Önnek és családjának

 

Isten áldja   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------