Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. február 22., hétfő

4.707 - Nyílt levél az APEH részére!! Tárgy: fellebbezés a 2718215112. ügyszámmal jelzett elutasító Határozat ellen.

Von: csillag
Gesendet: hétfő, 2010. február 22. 19:31
An: Kutasi József
Betreff: Nyílt levél az APEH részére!!


Előjáróban kis tájékoztatás lentiekkel kapcsolatban

 

Dr. Maurer Péter Főosztályvezető részére!!

Íme a fellebbezésem a mai napon kézhez kapott elutasító határozatára. Ezt  a Nyílt Levélként  íródott fellebbezést olvassa el kérem és ezúton közlöm, hogy ezt a levelet utólagos engedelmével megjelentetem az Interneten, minden olyan oldalon, ahol a szerkesztők hajlandóak ezt közzétenni.

Minden továbbiról lentiekben  tájékozódhat.

NYÍLT  LEVÉL  az  APEH-nek  !!

Pontosabban, az APEH Közép-magyarországi Regionális Igazgatósága

Budapest, Gvadányi u. 69.

Fizetési Kedv. Főo. II.
Dr. Maurer Péter Főosztályvezető és a T. Hivatal részére.

Tárgy: fellebbezés a 2718215112. ügyszámmal jelzett elutasító Határozat ellen.

Itt olvasható az én  fellebbezésem, a címemre megküldött  Határozatotokra, melyet a mai napon vettem át 1 kb. 1-2 évvel ezelőtt beadott és teljesen más időszakot érintő kérelmemre!!

Kénytelen vagyok ezt a módszert választani fellebbezésem benyújtására, mivel az általatok meghatározott  "fellebbezési illetéket", - amely a szokásos népnyúzási praktikáitok közül csak 1 csepp a tengerben-, nem vagyok képes megfizetni, ezért népnyúzásaitok ellen is  fellebbezéssel élek ország-világ előtt!!

38 éves folyamatos munkaviszonyom után az idei évi nyugdíjemelésetekkel együtt a havi nyugellátásom összege 30.380.- Ft, vagyis jó és értékes magyar Ft. Már 4 éve eszem a nyugdíjasok keserves kenyerét és még mindig zaklattok!!Azért ennyi ez az összeg, mert aktív vállalkozói időszakom alatt nem voltam képes nektek többet és eleget fizetni, mert nektek semennyi pénz nem elég!!Mégpedig azért nem fizettem még többet, mert nem tudtam több pénzt megkeresni, mert a ti kenyéradó gazdátok, a magyarellenes és népnyúzó  állam, szándékosan és előre megtervezett  módszerekkel tönkretette a vállalkozásomat, -a többi sok tízezer szándékosan  tönkretett  vállalkozással együtt-, melyben 20 évet dolgoztam keserves erőlködéssel,  belefektettem minden akaratomat, igyekezetemet, tehetségemet, energiámat, utolsó filléremet.

Tönkretette a ti gazdátok, -az állam-, az  ország egész gazdaságát, s-egyrészt a sok év óta a mi  nyakunkba ömlesztett távol-keleti importszeméttel, másrészt azzal, hogy az államot képviselők az ország minden ingó és ingatlan vagyontárgyát eltulajdonították, de mondjuk ki bátran, egyszerűen csak ellopták és maguk önös céljaira felhasználták és használják-, de mégis rajtunk élősködik, rólunk nyúz le 7 bőrt, változatlanul a mi vérünket szívja!! Csak már ebből sincs több, mert ami volt, már rég odaadtuk!!

Az én otthonomat már 2008. októberében elárverezte  állami segítséggel a "Vértes" Takarékszövetkezet (Bicske) és az ő megbízottja Radics Csaba önálló bírósági végrehajtó. Azért állítom azt, hogy állami segítséggel, mert az állam, a nyíltan magyarellenes törvénykezésével lehetővé teszi számukra a csalást, a fél áron történő értékesítést, az összejátszást és egymás közti üzletelést valamint a számtalan és legkorruptabb módon levezetett  végrehajtási és árverezési  eljárás akadálytalan és büntetlen le bonyolítását.A 23 M Ft értékű lakóingatlanomat, otthonomat ugyanis az állam a maga törvényeivel engedte elkótyavetyélni  2.2 M Ft már általam végképp megfizethetetlen hiteltartozás miatt. A hitelt a haldokló vállalkozásom miatt kellett igényelnem. Pedig a részemre meghatározott és az 5 év futamidőre megfizetendó10 M Ft-ból akkorra már visszafizettem 7.8 M Ft-ot. Az eredetileg általam igényelt 5 M Ft. volt, ebből kézhez 4.75 Ft-ot kaptam, plusz minden felmerülő költséget én fizettem. A lényeg az, hogy 2.2 M-Ft-ért cserébe elrabolták, eltolvajolták a 23 M- érő házamat és mind a mai napig sem 1 lyukas fillért, de  semmilyen utólagos pénzügyi elszámolást, értesítést nem kaptam erről. Sem hivatalost, sem nem hivatalost. Fél áron értékesítették, mert törvény adta lehetőségük volt rá. Kifosztottak és kész, ennyi!!2.2M-ért 23M!! Nem rossz üzlet ez így nekik, hát nem igaz??

Erre ma veszem hírét, hogy tartozom az APEH-nek több millió Ft-tal abból az időszakból, amikor a kis cégem gyakorlatilag már halott volt és bezárt, munkavégzés nem volt, már csak a a cégbíróságon élt szellemként, ott is csak azért, mert nem volt 70-80.000 Ft-om a cég adminisztratív, hivatalos és végleges megszüntetésére. Mert itt nálunk az államilag tönkretett kis cégek megszüntetéséhez is rengeteg pénzt kell fizetnie a kirabolt ex vállalkozó-áldozatnak. Ha erre anyagiakban képtelen, az legyen az ő gondja!!Jeleztem a problémámat egyik munkatársuknak, aki megígérte, hogy megindítja a hivatalos felszámolási eljárást, várjak a felszámoló jelentkezésére, aki mind a mai napig nem jelentkezett. Ha jól emlékszem, 2004. évben, amikor a cégnél már nem volt munkavégzés, bent jártam az ellenőrzési osztályukon, mert beidéztek Ott jegyzőkönyvezték a tényt, miszerint a cég gyakorlatilag megszűnt létezni, munkavégzés semmilyen szinten nem történik, ennek igazságáról a-távollétemben és előzőleg-  helyszíni szemlén is meggyőződtek. Én abban a tudatban voltam, hogy ezzel a jegyzőkönyvvel az én vállalkozásomnak a  létezését Hivatal  lezártnak tekinti.

Hogyan képzelitek tehát  ezek alapján, Ti APEH-os és hivatalos állami pénzbehajtók,  hogy a Határozatotokban megnevezett években és már csak a cégbírósági bejegyzés szerint élő vállalkozásomban, az én meg nem keresett jövedelmemet hasatokra ütve kiszámolhatjátok és késedelmi pótlékotokkal megterhelve rajtam behajthatjátok??Biztosan tudom, hogy még egy ilyen és hozzátok hasonló hiénaszervezetet nem hordott hátán ez a bolygó!!

Nem fogom megfizetni, mert nincs miből!! Ha lenne, akkor sem fizetném meg, de ezen nem érdemes vitázni, mert nincs!! Ami volt, az már rég nálatok  van és még ki tudja kiknél, csak hát azóta kézen-közön és valószínűleg különböző zsebek alján  eltűntnek lehet azokat nyilvánítani. Talán a Bahamákon nyaralt belőle valamelyik "üvegzsebű" !!

Ha már itt tartunk, megkérdeznélek benneteket, miért nem onnan hajtjátok be a pénzeteket, ahol van bőven, azoktól, akik nyíltan és szégyentelenül rabolják, lopják, begyűjtik az általunk keservesen megkeresett fillérjeinket??Talán nem tudjátok a címüket?? Akkor közlöm, hogy a parlamentben és annak környezetében  lopják még a napot is, nem csak a mi pénzeinket. Ha a napot le lehetne lopni az égről már az sem világítana, mert ellopták volna már régen!!

Ezért én kijelentem nektek, hogy ELÉG VOLT fiúk!!

Indíthatjátok ellenem perek százait, nem érdekel, én ott leszek!!

Semmilyen mértékű pénzbüntetést nem fogok kifizetni, mert elsősorban nincs miért, aztán mert nem akarok és mert nincs miből, de legfőképpen azért, mert nem félek már tőletek!! Az az idő már elmúlt, amikor féltem. Mert volt ilyen is.

Majd talán leülöm a börtönben. Pedig ha jól meggondoljuk, a gazdáitoknak lenne ott a jól kiérdemelt helye. Ha nem gondoljuk meg annyira, akkor is. Legalább koszt és kvártély biztosítva lesz számomra és egy időre nem lesznek létfenntartási és napi 100.- Ft-os problémáim.

Ha pedig erőszakkal be akarjátok hajtani rajtam ezt az annyira behajtani óhajtott, hasra ütve kiszámított, de általam nem megkeresett  pénzeteket,  tegyetek amit akartok, lelketek rajta!!

Remélem elfogadjátok tőlem ezt a nyílt levélként tudomásotokra hozott fellebbezésemet, mert az általatok elfogadható -és a rengeteg  pénzbe kerülő fellebbezési illeték megfizetésére-  fellebbezésre önhibámon kívül  nincs lehetőségem!!

Budapest, 2010. február 22.

csillag41813 (Cserhátiné Horn Ilona)