Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. február 25., péntek

8.685 - Jager Lajos: Gondolat göngyöleg 2. USA 1992

Feladó: Lajos Jager

Dátum: 2011. február 25. 8:47
Tárgy: emlékezés
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>


Gondolat göngyöleg 1992

USA 1992

 Arra gondoltam, amikor a költőt hallgattam, aki külföldről jött és magyarul beszélt, milyen jó magyarnak lenni, büszkén körbetekinteni és látni, hogy mások között, akik szintén magyarul beszélnek, én magyar vagyok, mert otthon éltem az új köztársaság kikiáltásáig, és úgy érezhetem, ezért ott én is valamit tettem.Talán utoljára nyílt lehetőség arra mindenkinek, aki magyarul beszél, hogy magyar lehessen és a hazáért, annak felemelkedéséért valamit tegyen szóval, tettel, de mindenképpen a világban élő magyarul beszélővel együttesen, hogy mindannyian magyarok lehessünk.

IDE KATTINTANI  > Érkezett egyéb írások < IDE KATTINTANI