Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. február 28., hétfő

8.720 - Szász Lóránt > MEG NEM ADNI MAGAMAT (Vallomás alkonyatban) > Napváros, 2011. febr. 28.

From: Szasz Lorant
Date: 2011. február 28.
Subject: Új Zas vers
To: Kutasi József

MEG NEM ADNI MAGAMAT
(Vallomás alkonyatban)
 
Meg nam adni magamat a kaszásnak
értem a parti fűzek felállnak,
fortisszimóba kezd egy rigó a fámon,
görögtüzeket látok a látóhatáron.
Édesanyám tele tette a tarisznyámat,
vittem benne verset, szavakat, vágyat.
Azt irom és azt mondom az Uramnak,
hogy a felhők felettem utat mutatnak.
Én mindig arra a tisztásra lépek,
ahol vitézek törtek lándzsát, véreztek kenézek.
Igy gyűrűzik a kődobás a mozdulatban,
a földben nyugalom van, a kőben vas van.
Teremteni jöttem, ha kell, egy jobb világot,
velem vannak költők és diákok,
a szemük az, ami a hajnali csillag,
szikrázik, ég : az élet vizéből ittak.

Zas Lóránt
 
-- Napváros, 2011. febr. 28. --