Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2017. október 22., vasárnap

22.505 - Emlékezzünk: ​1956.október 23. - 201​7​. október 23. > 6​1​ év!

Küldi: 
​​
Kutasi József Antal, internetes tudósító

​​
1956.október 23. - 201
​7​
. október 23.
6
​1​
 év!


A II. világháború majd az 1956-os forradalom és szabadságharc után, 
a szétlőtt
​ ​
szétrombolt épületeket helyre kellett állítani. 
És helyre lettek állítva.

FANTASZTIKUS KÉPEK, Budapestről.

Emlékezzünk
Kutasi József Antal, született Budapest, 1936. július 26.

                          1953. szeptember 1. - 1956. november 20.
Okleveles állattenyésztő, mezőgazdász, mind agronómus, (Piliscsaba - Jászfalu, Magyarország) 
1956. október 20. - 1956. november 20.
Ideiglenes forradalmi bizottság tagja, a Kiscsévi Állami Gazdaságba. (Piliscsaba-Jászfalu, Magyarország)
Baráti köreim figyelmeztettek, hogy politikai okokból le akarnak tartóztatni, és börtönbe záratni. Kénytelen voltam cselekedni, és az anyaországot elhagyni, szüleim, testvéreim, rokonaim, barátaim, ismerőseim, szomszédaim nélkül.
1956. november 23. - án éjszaka, átléptem a Magyar - Osztrák határt, elmenekültem, disszidáltam, hazaáruló lettem! 
A magyar kommunista vezetése megbüntetett azzal, hogy 1956. november 23. - ka után, 
csak 13 év elteltével jöhettem hazámba, családi, rokoni, baráti, ismerősi látogatásra Magyarországra.
A magyar állam 1958 - ban  a magyar állampolgárságomat felfüggesztette így csak, mind német állampolgár, 
kaphattam látogatási beutazó vízumot.
Rendszerváltás után a Magyar Köztársaság, a magyar állampolgárságomat vissza adta.
Így most két állampolgárságom van! 
2011. július 7-én egyedül, 
- németországi családjaim, rokonaim nélkül -, először két év próbaidőre, utána meg, mind állandó lakós 
véglegesen vissza költöztem Magyarországra, Piliscsaba - Klotildligetre.
 
Sajnos családi, rokoni, baráti, ismerősi, kapcsolataim Magyarországon és Piliscsabán nincsenek. 

Kedves Piliscsabai és magyarországi honfitársak, kérem vegyenek fel körükbe, és küldjenek meghívókat. 
Előzetes időpont egyeztetéssel, minden jó akaratú vendéget,- a világ minden részéről - szeretettel fogadok itt nálam: 
H - 2081 Piliscsaba-Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3 

"Az életem útja!" és "Az élet művésze!", összes tartalma 
kattintással, illetve okos telefon vagy tablót használata esetén megérintéssel megnyithatók, és a forrás megadásával szabadon terjeszthetők. 
Az életrajzaimat mindenki olvashatja ha akarja, mert nyílt életet élek, Akik meg visszaélnek vele, vagy bűnügyi dolgokra akarnák felhasználni, figyelmeztetem, mert nagyon jó ügyvédeim vannak. 
Mindig igaz, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok.