Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. augusztus 5., vasárnap

​23.110 - Magyaródy Szabolcs: Magyar Hirlap megjelent kitüntetésekkel kapcsolatos cikkére válaszoltam!


Feladó:
Szabolcs Magyarody

Dátum: 2018. augusztus 5. 20:05
Tárgy: Nemzetvédelmi kereszt
Címzett:


Tisztelt Hölgyeim/Uraim!

Hogy tévedés ne essék, nem magam miatt írom e  sorokat, mert Jeszenszky Géza volt külügyminiszter úrnak, Pordány László és Odor Bálint ottawai magyar nagykövet uraknak, Lezsák Sándor parlamenti alelnök úrnak köszönhetően, minden  magas kitüntetést megkaptam, illetve  segítettek néhány  munkatársunknak és támogatónknak kitüntetést szerezni. 

Azon sokaságnak az érdemei miatt írtam, akik soha  egy szó elismerést nem kaptak.  
Amint a  Magyar Örökség  kitüntetettjei nevében  igen rövid köszönetemben mondtam: 
"Sok olyan kapott magas kitüntetést az államtól, akiknek egy tisztességes török szultán selyemzsinórt küldött volna..."
(Hatalmas tapsot és nevetést kaptam,
e
z volt életem legnagyobb sikere.)

Érdemes volna   egy a Nemzetvédelmi Kereszthez hasonló  érdemrendet alapítani, amelyet szintén tömegesen lehetne  adományozni 
kül- és belföldön egyaránt. 
Külföldiek közül  azoknak illenék adni, akik   publikáltak idegennyelvű cikkeket, könyveket, vezettek cserkész csapatokat, magyar iskolai tanítóknak, tánccsoportok szervezőinek, stb.
Egy ilyen kitüntetés segítene összekovácsolni a külföldi magyarságot az otthoniakkal.

Illő tisztelettel,
Magyaródy Szabolcs

Magyar Hirlap 2018, 08 03. számában megjelent kitüntetésekkel kapcsolatos  cikkére imigyen válaszoltam


2018. augusztus 05., vasárnap

Tamáska Péter Trianoni illemtan: betiltott kitüntetéseink

Szellemi betegségünk Trianon? Elég jók az idegeink, hogy ebben a kérdésben ne legyünk gyávák, opportunisták vagy liberálisok.

Tamáska Péter < kattintani  – 2018.08.03. 03:49


Szabi Magyarody < kattintani!

Már több esetben írtam néhány magas rangú vezetőnek a Nemzetvédelmi Kereszt ügyében.

Ugyanis rengetegen haltak már meg nyugati magyarok körében, akik idegennyelvű könyveikkel és más kiadványaikkal segítették jó hírünket kelteni a világban, vagy a legjelentősebb külföldi magyar ifjúsági szervezetet a cserkész szövetséget, tánccsoportokat vezették, magyar iskolákban tanítottak.

Legtöbbje a legkisebb kitüntetés vagy köszönet nélkül csatlakoztak Csaba királyfi seregéhez.

Leveleimre egyetlen választ sem kaptam. Egyedül Jeszenszky Géza, akkori külügyminiszter tüntetett ki 20-25 történészünket, közírónkat.

Azóta sem történt sok ezen a téren. Ideje volna visszaállítani a Nemzetvédelmi Keresztet, akár más néven is.

Több ezret kellene kiosztani olyan magyarok között, akik nemzetünk érdekében tettek valami hasznosat ÖNKÉNT, FIZETÉS NÉLKÜL és valamelyik ismert magyar szervezet vagy a kormány jelöli.