Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. augusztus 10., péntek

Röviden írva, ez egy tájékoztató, amit Berekméry Lászlónak küldtem.


ötször sértettel meg, de most vérig. Egyenlőre szünetelek a kapcsolat tartásával. Jó

Bizalmas!  Bizalmas! Bizalmas!
Tájékoztató! Tájőztátó! Tájékoztató!
Kérem Lacinak továbbitatni!


"Kedves Laci!
Az 5.000 (ötezer) E-mail ismerőseim közt, véletlenül a Te oldaladra is kerültem.
A családi csoportos fénykép felvétel nagyon szép. Daniel fiam fényképezhette, mert a képen nem látom fiamat.
Miért kell azt titkolni? Hiszen úgy édesapja és édesanyja is van, ahol édesanyja a képen látható.
Ez így jó, mert lánya Melinda is ott van, aki a feleséged.
Az egész családnak és rokonságnak, - akiket ott láthatok, szívbőli üdvözletemet küldöm -, azoknak is akik a születésnapomra NEM gratuláltak.

A Munkácsy Mihály köz 3 számú telek és a ház, valamint az egész bútorok, berendezések, szerszámok, könyveim, irataim, az összes fényképek az én tulajdonaim, - és halálálom után sem -, nem eladok.
Bár fiam Daniel nevén van, de én vettem meg és az egészet én fizettem, így törvényes jogom van rajta rendelkezni, - még a halálom után is -, mert Daniel örökli, akkor is ha már most papíron tulajdonosnak van feltüntetve.
Bár törölted az ezzel kapcsolatos üzeneteimet - amit részedre is megküldtem, - de a számlák másolata nem csak nálam, hanem a magyar ügyvédemnél vannak.

Az életem végéig állandóan bejelentet lakó vagyok, (engem kiköltöztetni a törvények értelmében nem lehet) a Munkácsy Mihály
köz 3 számból, aminek a megvételét és felújítását, karban tartását én fizettem/fizetem. Daniel törvényes képviselője én - Kutasi József Antal - , vagyok mert a megvételnél Daniel csak 1/2 (fél) éves volt. Tehát Dániel Kutasi csak örökölni tudja, amit tud, mert megvételnél, a TULAJDONI LAPON Dániel nevét írattam be mind tulajdonos. Munkácsy Mihály köz 3 szám, halálom után sem eladó, mert öröklési tulajdonos csak Kutasi Daniel (született 1991. március 19-én) lehet, amit saját maga és családja részére mind télesitet nyaraló megtartja,- mert maga az épület állandó lakásnak nem alkalmas.
Lakbért nem fizetek, de ha fizetnék is az a saját bankszámlára lenne átutalva, mert én voltam és vagyok az ingó és ingatlan
megvásárolója
,
karbantartója
és így tovább...

Tehát ne avatkozz olyan dolgokba, amihez neked/nektek semmi közötök és jogotok nincsen.
További szép napot kívánok szeretettel. Jóska bácsi."


Küldi: 
Kutasi József Antal
H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3., Magyarország
Vezetékes telefon: 0036  26  63 17 66  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
Mobil telefon:   0036  70  589 98 83 > SMS küldés > Név 
 
megadás
 Erre a címre <
jozsef@kutasi.eu> és <kutasi2017@gmail.comkérem az anyagokat, 
üzeneteket, megivókat, tájékoztatókat, és a leveleket!