Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. szeptember 1., szombat

15.456 - Bajnok István Dr. : ÉRTESÍTŐ című lap > Arra kérlek, ha valamilyen tipped van a lap további megjelenésére közöld velem. minden segítséget hálásan köszönök.

From: "dr. Bajnok István"
Sent: Tuesday, August 28, 2012 12:37 PM
To: Kutasi József Antal
Subject: Röviden szólok múltamról.

Kedves Kutasi József Antel!

Megkaptam leveled (hasonló korúak vagyunk) és megindultan észleltem, hogy e-mailen kapott értesítéseidet hova tegyem emlékeimben Sorsom hasonlít a Tiedhez. Röviden szólok múltamról. 1929-ben születtem és keresztény magyarságom miatt egyetemi adjunktusi állásomból fegyelmivel eltávolítottak 1965-ben az akkori Kertészeti Főiskoláról. Az akkori politikai rendőrség sem oktatói, sem kutatói állásba nem engedett elhelyezkednem - pedig próbálkoztam. 1989-ben kérésem nélkül az elsők között rehabilitáltak és visszavettek az akkori Élelmiszeripari Egyetem Kertészeti Karára. 1995-ben végleg nyugdíjba mentem. Korábban nem voltam párttag, 1989-ben alapító tagként beléptem a a KDNP-be. Giczy György pártelnöknek segíteni akartam, de helyette kirúgott a KDNP-böl. Nem mentem más pártba, 2003-ban visszavettek a megújult KDNP-ba, ahol a kettős párttagság tagadása miatt Semjén Zsolt ismét kirúgott a pártból.

Fellebbezésemre az Országos Választmány (OV) nem hagyta jóvá kirúgásomat 2003-tól egyedül szerkesztem az ÉRTESÍTŐ című lapot - kezdetben pártlapként, majd a KDNP vezetősége megvonta támogatását a laptól és a Demokratikus Közéletért Alapítvány vette át a lap megjelenését. Sajnos a kiadás költségeit túlnyomórészt az olvasók támogatásaiból kell biztosítani, mert sem egyházi, sem párti támogatást nem kapunk. 1010-től pályázatokon sem adnak semmi támogatást.

Koromra, pénztelenségemre tekintettel most ott tartok, hogy befejezem eddigi tevékenységemet. Legutóbb Patrubán Miklós felkért a Magyarok Világszövetsége szervezésében a kongresszus Népjóléti Konferencia elnöki tisztségére. Erről a szeptemberi ÉRTESÍTŐ-ben fogok írni.
Arra kérlek, ha valamilyen tipped van a lap további megjelenésére közöld velem. minden segítséget hálásan köszönök.

Baráti szeretettel:
Bajnok István.