Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. június 20., hétfő

21.159 - Egyenlőre 17.020 E-mail cím kiküldését, szüntettek meg! Mi jogon?

Már a negyedik ismétlés!
Újbóli ismétlés! 
ISMÉTLÉS!
Sürgős!

Unas Team!

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Most látom a webfelületen, hogy azt írja ki: Küldés letiltva!

A küldés SMTP-n és PHP-n keresztül még mindig le van tiltva

Én nem vagyok spammer, hanem egy évre (2016) 37.000 HUF fizettem az UNAS- nak azért, hogy havi 140.000 E-mailt ki tudjak küldne. 7 + 1 = 20.000 (húszezer címre)!

17.020 cím kiküldését akadályozzák, és azt már hónapok óta!

Tájékoztatom, hogy én nem küldök ki kéretlen leveleket, hanem egy E-mail hírlevél program van beállítva, amiről a felhasználó egyszerű kattintással leiratkozhat.

Ezek nem  SPAM listák, hanem 2007 (kettőezerhét) év óta, az E- mail ISMERŐSEIMTŐL kért levelek! 

Hiszen száz és százezer E-mail levelező is úgy csinálja, akkor azokat is mind le fogják tiltani?
Az Önők által írt levél tartalmát, figyelembe vettem és azokat módosítottam, mert én csak a törvény előírása szerint cselekszek.

Magyarul: NEM VAGYOK TÖRVÉNY SÉRTŐ!

Háttérben dolgozok! Szabad magyar és német állampolgár vagyok, nyílt életet élek! Mindig igaz, becsületes, független, semleges és önálló voltam, vagyok és maradok. Engem senki nem támogat és nem ad egy darab vasat sem. Azt a kis pénzt abból a kevés nyugdíjból veszem el, ami erre a feladatra szükséges. 

Kérem, a küldés letiltását, azonnal feloldani, és engedélyezni.

Kutasi Daniel nekem már nem dolgozik. Egyedüli tulajdonos csak én Kutasi József Antal vagyok.
 
Válaszukat azonnal várom, a tiltás törölésével, KÜLÖNBEN kénytelen vagyok az ügyvédemet felhatalmazni, és a legmagasabb bíróságig Önök ellen az igazságomért harcolni.

Tisztelettel,
Kutasi József Antal

Új levél (már nem lehetséges e hónapban) 

Hiszen már 2016. április végétől letiltották, 

ami által 2007 óta, az eredményes munkámat megakadályozták.

Egyenlőre 17.020  E-mail cím kiküldését, szüntettek meg! Mi jogon? 


NévE-mail (kötelező)Jegyzetek 

Küldi: ​Kutasi József Antal 

H - 2081 Piliscsaba - Klotildliget, Munkácsy Mihály köz 3,​ Magyarország
Vezetékes telefon: 0036  26  631766  > Üzenet rögzítő > Név megadás!
Mobil telefon: 0036 70 5899883 > SMS küldés > Név megadás
ERRE A CÍMRE:
<jozsef@kutasi.eu>
 KÉREM AZ ​
ANYAGOKAT
​,
 ÜZENETEKET,
​  MEGIVÓKAT, TÁJÉKOZTATÓKAT, ÉS A SZEMÉLYES ​
LEVELEKET
​!​

Személyes Blog > https://www.facebook.com/kutasi.jozsef.antal.blog <Ide kattintani!
Kutasi József Antal honlapja < Ide kattintani!
Képek második rész! < Ide kattintani!
Képek első rész! < Ide kattintani!
Google keresés < Ide kattintani!
Facebook < Ide kattintani!
Ide alulra kattintani várni, utána a képre kérnék egy kattintást!