Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2016. június 20., hétfő

21.161 - Tisztelt Pálfi Gábor Ur! Önnek nem adok igazat, mert az "Új levél" oldalt nem tudom megnyittani,....

Tisztelt Pálfi Gábor Ur!

Önnek nem adok igazat, mert az

"Új levél" oldalt nem tudom megnyittani, és ezt már hosszabb idők után! 

Új levél

(már nem lehetséges e hónapban)


Új E-mail cím tárolása

NévE-mail (kötelező)Jegyzetek 

Akkor hogyan tudjam a 7 +1 lehetőséget egy hónapba igénybe venni, ami ki is van fizetve.

Én egyedüli harcos vagyok és nem Informatikus! Fiam Kutasi Daniel 10 éven keresztül csinálta, 
aki most 25 éves és Münchenben él. 
Családi okokból a kapcsolatunk megszűnt és már nem dolgozik, illetve segít nekem. 
Én 1956 utántól most két éve egyedül, Münchenből véglegesen vissza költöztem szülőhazámba, így nincs aki segítsen. Ez a szegény Magyarország? A kicsiket bántják, a nagyok - az a 2 - 3 millió - meg éli a szépet és jót!
 
Az én feladatom az hogy az E-mail ismerőseimtől 22.298 (huszonketöezerkétszázkilencvennyolc), kapom az anyagokat, és azt az E-mail ismerőseimnek, amit kérnek továbbítom.
Nagyon érdekes, hogy 2007 év óta, egészen 2016. április végéig 21.093/ 5/7 -ig minden rendbe működött, 
amit Önökkel 2015. december elején kezdtem 18.684/ 1/1 -es számú bejegyzéssel, csak április végéig 21.093/ 5/7-ig tartott, pedig 2016 év végéig fizetve van.

"
Kérem ellenőrizze a tárhely adminisztrációs felületén az általam leírtakat."
 Hol találom meg? 
Megértem én azt, az Önök Informatikus nyelvükön? Biztos nem!
 
Egyszerű, ha feloldják a lezárt  "Új levél" oldalát, hogy az üzenteimet oda írhassam és elküldhessem.

(már nem lehetséges e hónapban) Az elmúlt hónapokban sem lehetett!

Minél előbbi cselekedetét várva, üdvözletem küldöm, 
Kutasi József Antal 



2016. június 20. 15:06 Pálfi Gábor írta, <palfi.gabor@unas.hu>:
Tisztelt Kutasi József Antal!

Legutoljára 2016 áprilisában beszéltünk erről, akkor jeleztük, hogy a tiltást feloldottuk a tárhelyről. Azóta több levelet is kaptunk Öntől, amikre válaszoltunk is ez ügyben.

Azóta a tárhelyen a levél küldés nincsen korlátozva, az rendszer teljes mértékben működik, hibát nem tapasztaltunk.

​​
​​
Kérem ellenőrizze a tárhely adminisztrációs felületén az általam leírtakat.

További szép napot.

---
Üdvözlettel:

Pálfi Gábor
Unas Team
E-mail: palfi.gabor@unas.hu
http://www.unas.hu