Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. február 25., szerda

1.873 - DR.: Mivel én vagyok a szerencsétlen az internethez, segítséget kértem!

 

Von: Dra. Ré. [mailto:@freemail.hu]
Gesendet: szerda,  2009. február 25.  2009 09:52
An: Kutasi József
Betreff: Lavina!

 


Sajnálom, ha úgy vette ki a szavaimból, hogy meg akarom bántani. Mivel én vagyok a szerencsétlen az internethez, segítséget kértem.
De idióta nem vagyok, nem iratkozom fel
SEMMILYEN hírlevélre, sem ajánlatra sem efféle nyalánkságra, egy kedves barátnőm indította így el a lavinát, hogy közel 100 ismeretlen ismerhesse az e-mail címem.
De itt én is befejeztem, köszönöm az oktatást.
További jó munkát,
DR.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------