Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. február 25., szerda

1.880 - Or. Ist. : Vigasztal, hogy egyre többen vagyunk MAGYAROK!!!

Von: Or. Ist. [mailto: @vipmail.hu]
Gesendet: hétfő ,2009. február 23. 17:19
An: Kutasi József
Betreff: 1.833 - Kutasi József: Amit Németországban 52 évignem csináltam, azt ezután sem fogom csinálni
Wichtigkeit: Hoch

 

                                      Tisztelt Kutasi Úr!
        Igaz, én sem mondtam eddig köszönetet Önnek, és Kedves Családjának azokért a levelekért, amiket kaptam. Ezért megkövetem, és bocsánatát kérem!
     Most így utólag is köszönöm a leveleket, és amit értünk tesz, önzetlen hazafiasságból! Tovább is szoktam küldeni megtisztelő, és Tiszta Magyar Szív-ből jövő sorait azoknak, akiket Nemzettestvéreimnek érzek, és akik méltóak rá!
     Méltóak azok, akik nem azt mondják, hogy: "hagyd már, mit tudsz te csinálni"!
Azok méltóak rá, akik vallják, hogy én; te; ő, nem tud csinálni semmit, de MI ha elegendően leszünk, IGEN!!!! Vigasztal, hogy egyre többen vagyunk MAGYAROK!!!
     Még egyszer köszönöm eddigi leveleit, és megtiszteltetésnek veszem, ha továbbra is megkaphatom, hogy szintén tovább küldjem őket!

                 Hazafias tisztelettel:       Or. Ist. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------