Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. december 22., csütörtök

11.392 - Kincsesné Salca Mária: Levél Orbán Viktornak

www.nemzetihirhalo.hu *************

Levél Orbán Viktornak 
2011 12 19 

Tisztelt Orbán Viktor Miniszterelnök Úr! Budakalász, 2011. december 19. 

Ön nekem, mint nyugdíjasnak címzett levelében "tisztelettel és nagyrabecsüléssel" szólított meg, és felajánlotta, hogy "hallgassuk meg egymást!" Én már sokszor meghallgattam Önt, most az Ön egyenes felszólítására írok Önnek, és szaván fogom: Ön is meghallgat-e engem. 

Kegyelmet kérek Öntől, mint halálra ítélt. Mint ártatlanul fagyhalálra ítélt, sokad-magammal, bár az én esetem is különleges, mint külön-külön bárkié, aki hozzám hasonlóan nyomorba került. 
11.392 - Kincsesné Salca Mária: Levél Orbán Viktornak