Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. december 23., péntek

11.408 - Dr. Léhmann György: A végső leszámolás kezdete?


From: Dr. Léhmann György
Date: 2011. december 23.
Subject: A végső leszámolás kezdete?
To: Kutasi József Antal


Néhány órával ezelőtt még azt hittem, hogy Szenteste előtt egy nappal talán már csak a jókívánságoknak van helye.
 
Sajnos nem így van.
Ma, december 23-án 11 óra után hozta a postás azt a küldeményt, melyet az alábbiakban ide másolva úgy gondolom indokolt közreadnom  .
Nem adatott meg nekünk az, hogy akár egy napig is nyugtunk legyen, és kérek mindenkit,. hogy nézze el nekem azt, hogy nem voltam képes mondjuk egy hetet várni a tájékoztatással. 
 -------------------------
Talán emlékeznek arra, hogy december 12-i "Vannak akiknek nem tetszem" iratomat az alábbi szavakkal zártam:
 

Ami pedig az eltávolíttatásommal kapcsolatos további  gondolatokat  illeti, ne legyen senkinek az kérdéses, hogy a Pénzintézetek és mögéjük felsorakozók rövid időn belül meg fogják oldani azt, hogy miként akadályozzák meg véglegesen további tevékenységemet. Azoknak, akikhez tartozók rövid időn belül sikerült a világból bolondok házát csinálni, nem lehet gond egy magamfajta ember eltávolítása, vagy tevékenységének beszüntetése.

Erkölcsi problémáik pedig mint jól tudjuk, nincs."

 

---------------------------- 

 Mondják meg azt, hogy miért kell nekem  megint  igazamnak lenni?

 

Siófokon 2011. december 23. napján.

 

Léhmann György