Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. szeptember 24., szerda

19.413 - DrEsterházy Orsolya: Nagyon szomorú vagyok, hogy ma megint ki kellett valakit tiltanom az oldalról


Készítette: DrEsterházy Orsolya
Nagyon szomorú vagyok, hogy ma megint ki kellett valakit tiltanom az oldalról. Százszor elmondtam, leírtam már különböző fórumokon, hogy az írásaim nem személyre szabottan bizonyos embereknek szólnak. 
Hogy nincs szükségem semmilyen támogatásra sem lelkileg, sem testileg-már ha mindenki érti a célzást.( vannak barátaim, akikkel megosztom magánéleti történéseim is, telefonon, üzenőben és egyéb kommunikációs csatornán, ők figyelnek rám és kérés nélkül is támogatnak lelkileg stb ) 
Azért vagyok itt, hogy örömöt, vigaszt, szeretet adjak embereknek, de nem kell a posztokba belelátni a magánéletemet, mert NINCS benne. Ha olyat posztolok, azt úgyis látjátok-ma is volt két ilyen. 
De én burkoltan nem üzengetek, nem kell belemagyarázni a posztokba semmit, ami nincs ott. Zaklattak-igen. Néha lajtosabban, de naponta. 
Sokáig tűrtem, jófejkedtem-ma vége. Kérlek, csak úgy, magamért szeressetek. Ja, és mostanában nem nagyon írtok nekem, pedig a péntek még mindig nyílt nap-a a tiétek. 
És MINDENKINEK válaszolok, segítek. Nmaste-ahogy a Levendulatündér mondaná.