Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. szeptember 25., csütörtök

19.415 - www.jozsef-kutasi.de/Az_eletem_utja_-_Kutasi_Jozsef/az_eletem_utja_-_kutasi_jozsef.htm > ​Bakk Erzsébet és Bakk István: ​De főleg nagyon bátor vagy egy igazi 56-os.

Feladó: Palos Passio
Dátum: 2014. szeptember 24. 21:58
Tárgy: 
www.jozsef-kutasi.de/Az_eletem_utja_-_Kutasi_Jozsef/az_eletem_utja_-_kutasi_jozsef.htm
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Jóska!

Nagyon szépen köszönjük. Remek anyagot állítottál össze.
De főleg nagyon bátor vagy egy igazi 56-os.
Dani nagyon hasonlít Rád.
Szeretettel ölelünk:

Bakk Erzsébet és Bakk István

2014. szeptember 23. 19:15 Kutasi József Antal írta, <jozsef@kutasi.eu>:

Kutasi József Antal írja:
Zuletzt geändert am: 10.07.2011 - 19:20 Uhr
Utolsó módosítás: 2011.07.10. - 19:20 óra

Időközben elváltam, egyedül élő és lakó férfi vagyok!

KATTINTANI és  található > Kutasi József Antal: www.jozsef-kutasi.de
http://kutasi.blogspot.com < IDE IS KATTINTANI <
Figyelem! 
"KUTASI JÓZSEF új neve: KUTASI JÓZSEF ANTAL"
, mert három Kutasi József személy is található a Google oldalán, illetve az Internetben, akik csak névrokonok!
ERRE A CÍMRE:<jozsef@kutasi.eu> KÉREM AZ ÜZENETEKET, ÉS AZ ANYAGOKAT A KUTASI JÓZSEF ANTAL oldalára!