Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. december 3., csütörtök

20.733 - A Pázmány Péter Katolikus Egyetem sajtónyilatkozata > 2015. december 2. szerda 12:37

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem sajtónyilatkozata

2015. december 2. szerda 12:37

Az alábbiakban közreadjuk a Pázmány Péter Katolikus Egyetem sajtónyilatkozatát, melyet az egyetem Rektori Hivatala adott ki.


A Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) és Piliscsaba Város Önkormányzata ezúton rögzíti, hogy a PPKE Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kara piliscsabai kampuszának oktatási, kutatási és kulturális tevékenységét kölcsönösen kiemelkedő értéknek tekintik, mind az egyetem, mind a város rövid, közép- és hosszú távú fejlesztései tekintetében. Az elmúlt egy év folyamatos tárgyalásainak, a konstruktív együttműködésnek és a külső feltételek pozitív változásának köszönhetően a PPKE a 2016/2017-es tanévre vonatkozó szakok meghirdetésével meghozta azt a stratégiai döntést, amely a piliscsabai kampusz fokozatos – szakok és hallgatói létszámbeli – minél teljesebb kihasználására irányul. Ennek külső keretei a Budapest és Piliscsaba közötti vonatközlekedés javulásával és a Piliscsaba Város Önkormányzata által már elvégzett, illetve folyamatban lévő fejlesztésekkel rendeződtek. A Felek kiemelt feladatukként kezelik a piliscsabai pozitív adottságokra építő további döntéseiket és fejlesztéseiket. 

Budapest – Piliscsaba, 2015. december 1.
          

Dr. Szuromi Szabolcs DSc.                                 Farkas András
                     rektor, PPKE                                                polgármester
                                                                           Piliscsaba Város Önkormányzata

Magyar Kurír