Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. február 20., péntek

19.949 - Nádassy József: Kövér László házelnök úr válasza valósággal elképesztett.



Munkám révén nap, mint nap a nemzet főterén járok-kelek, ezért sem tudtam nem tudtam nem észrevenni ezt az aprócska tényt, s rá is kérdeztem a - szerintem - illetékes miniszternél, még is hova lett a láng. http://www.parlament.hu/irom40/02841/02841.pdf
Nem gondoltam volna, hogy meg tudnak még lepni kormánypárti politikusok, de Kövér László házelnök úr válasza valósággal elképesztett. http://www.parlament.hu/irom40/02841/02841-0001.pdf

A lényege: 
1. a feltett kérdésem kapcsán ma, Magyarországon egyetlen miniszter sem illetékes;
2. nemzeti vagyonunk ezen jeles tárgya sorsával kapcsolatban "valakik" nemsokára dönteni fognak - és erről majd persze tájékoztatni fog.Kedves Barátaim! Azt gondolom, nemcsak a feltett kérdésre adott válasz stílusa (tartalmatlansága, lekezelő modora) elfogadhatatlan, de maga tény, hogy a kormányzat nem tud, nem akar számot adni egy rendkívüli jelképes erővel rendelkező, egykor közadakozásból megvalósított emlékmű hollétéről.

Azt hiszem, eljött az ideje, hogy feltegyük a kérdést: a magát nemzetinek, kereszténynek valló kormányzat számára miért nem egyértelmű - morálisan kötelező érvényű -, hogy a nemzet főterén az '56-os Forradalomnak és Szabadságharcnak méltó (térszínen álló) emléke legyen?