Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2015. február 27., péntek

20.013 - ​LABDARÚGÓ EURÓPA-LIGA NYOLCADDÖNTŐ > ​A meccseket március 12-én rendezik, a visszavágókat egy héttel később, március 19-én.

Sport
Szeri Csaba | 2015-02-27 21:06:34

Európa-liga: Olasz és spanyol házi csata is lesz a folytatásban.

Pénteken délután kisorsolták az Európa-liga nyolcaddöntő párosításait. A meccseket március 12-én rendezik. A címvédő Sevilla a Villareal ellen léphet pályára, Dzsudzsákék a Napolival meccselhetnek.

Az EL sorsolással kapcsolatban érdemes megemlíteni, hogy nem voltak kiemelt csapatok és az azonos országból származó csapatokat sem választották külön. Ennek köszönhetően két olasz csapat a Fiorentina és Roma összekerült, de spanyol párharcra is számíthatunk a Sevilla – Villareal meccsen.

Az UEFA az orosz-ukrán helyzet miatt úgy döntött, hogy a két ország csapatai nem kerülhetnek össze egymással. Orosz frontról a Dinamo Moszkva és a Zenit volt érintett, de az ukránok is két csapattal állnak még a kupában, a Dinamo Kijev és a Dnyipro is továbbjutott.

​​
A meccseket március 12-én rendezik, a visszavágókat egy héttel később, március 19-én.

​​
LABDARÚGÓ EURÓPA-LIGA
NYOLCADDÖNTŐ

Zenit (orosz)–Torino (olasz)
Dnyipro Dnyipropetrovszk (ukrán)–Ajax (holland)
FC Bruges (belga)–Besiktas (török)
Wolfsburg (német)–Internazionale (olasz)
Villarreal (spanyol)–Sevilla (spanyol)
Napoli (olasz)–Dinamo Moszkva (orosz)
Everton (angol)–Dinamo Kijev (ukrán)
Fiorentina (olasz)–Roma (olasz)

szcs

Fotó: uefa.com